- verwijderd -
Forum overzicht /
vraag en aanbod /
ontspannende oliemassage
- verwijderd -
Bij een dergelijke advertentie krijg ik toch wel erg de kriebels.
Randje van toelaatbare....
Randje van toelaatbare....
Dat is dan je grens.........
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Lekker laten kriebelen Liefmeiske 
Enne 4wieler, mooi op de grens blijven hoor

Enne 4wieler, mooi op de grens blijven hoor
Bij zo'n advertentie vraag ik me altijd af: wie moet er hier nu geholpen worden.
Afin Dames vraag: laten we dit "aantrekkelijke" aanbod van Erikk - Bartje staan? Of weg met dit nogal twijfelachtige aanbod?

Afin Dames vraag: laten we dit "aantrekkelijke" aanbod van Erikk - Bartje staan? Of weg met dit nogal twijfelachtige aanbod?
Je zou het kunnen laten staan en er een topic van kunnen maken;
"Zijn er hier mensen die graag van zo'n aanbod, door man/vrouw gedaan, gebruik zouden willen maken wanneer je geen partner hebt of allang niet meer hebt gehad?"
Als dit idd een beetje erotisch bedoeld is......
Ik kan mij wel voorstellen dat er ook gehandicapten zijn die eens een keer een ontspanningsmassage willen ondergaan zonder erotische bijbedoelingen. Mijn vriendin geeft Reiki, stoelmassage en ook tafelmassage (krijg ik ook) maar puur om je spieren los te maken. Vooral als je lang in een zelfde houding zit of in de rolstoel is dit heel goed voor je lijf.
Er zijn ook een heleboel mensen die een slechte periode gehad hebben. Door b.v. een zeer slechte jeugd (weinig aanrakingen, geestelijke verwaarlozing enz.), emotionele gebeurtenissen, scheiding o.i.d. kunnen mensen helemaal verkrampt zijn geraakt en een emotionele muur hebben opgebouwd. Na 1 a 2 keer merkt zij dat door massage deze mensen hun muur afbreken en dat is dan het mooie van haar werk.
(Dat wil niet zeggen dat ik massage via zo'n advertentie als hierboven zou aanbevelen. Via via is altijd beter, ervaringen van anderen uit je omgeving is altijd betrouwbaarder...)
"Zijn er hier mensen die graag van zo'n aanbod, door man/vrouw gedaan, gebruik zouden willen maken wanneer je geen partner hebt of allang niet meer hebt gehad?"
Als dit idd een beetje erotisch bedoeld is......
Ik kan mij wel voorstellen dat er ook gehandicapten zijn die eens een keer een ontspanningsmassage willen ondergaan zonder erotische bijbedoelingen. Mijn vriendin geeft Reiki, stoelmassage en ook tafelmassage (krijg ik ook) maar puur om je spieren los te maken. Vooral als je lang in een zelfde houding zit of in de rolstoel is dit heel goed voor je lijf.
Er zijn ook een heleboel mensen die een slechte periode gehad hebben. Door b.v. een zeer slechte jeugd (weinig aanrakingen, geestelijke verwaarlozing enz.), emotionele gebeurtenissen, scheiding o.i.d. kunnen mensen helemaal verkrampt zijn geraakt en een emotionele muur hebben opgebouwd. Na 1 a 2 keer merkt zij dat door massage deze mensen hun muur afbreken en dat is dan het mooie van haar werk.
(Dat wil niet zeggen dat ik massage via zo'n advertentie als hierboven zou aanbevelen. Via via is altijd beter, ervaringen van anderen uit je omgeving is altijd betrouwbaarder...)
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Ik heb het idee dat het nogal eigenbelang is van zo'n man. En bovendien wie gaat in op zo'n bod? A.u.b. als je al behoefte hebt aan een massage, neem een erkent of bekend iemand. In gaan op een dergelijk bod kan uiterst gevaarlijk zijn. Persoonlijk vind ik dat je mensen in bescherming moet nemen voor de gevaren die aan zo'n bod kleven.
- verwijderd -
Erik wil je je Kamer van Koophandel nummer hier plaatsen, dan gaan we je vertrouwen... anders is dit een erg grijzige vage advertentie.
- verwijderd -
- verwijderd -
Daar moet ik Erik gelijk in geven, liefmeiske. Ik heb er ook moeite mee als iemand over "we" gaat spreken.
Ik heb ook mijn bedenkingen bij zijn advertentie, maar aan de andere kant denk ik: ik mag iemand niet automatisch wantrouwen.
Wat mij betreft mag zijn posting dan ook gewoon blijven staan. Laat iedereen zelf maar inschatten of hij te vertrouwen is of niet.
Ik kies ervoor om hem het voordeel van de twijfel te geven.
Ik heb ook mijn bedenkingen bij zijn advertentie, maar aan de andere kant denk ik: ik mag iemand niet automatisch wantrouwen.
Wat mij betreft mag zijn posting dan ook gewoon blijven staan. Laat iedereen zelf maar inschatten of hij te vertrouwen is of niet.
Ik kies ervoor om hem het voordeel van de twijfel te geven.
En soms zijn mensen, therapeuten, artsen, weet ik het, die wel ergens bij zijn aangsloten ook niet allemaal te vertrouwen.
Toen ik dit ikin eerste instantie las, had ik ook zoiets???? Maar ja, ik mag niet zomaar iemand wantrouwen. Ik zou er zelf niet op ingaan. Maar als jij voor de eerste keer een afspraak met iemand hebt weet je ook niet naar wie je toe gaat, of wie er bij je komt.
Toen ik dit ikin eerste instantie las, had ik ook zoiets???? Maar ja, ik mag niet zomaar iemand wantrouwen. Ik zou er zelf niet op ingaan. Maar als jij voor de eerste keer een afspraak met iemand hebt weet je ook niet naar wie je toe gaat, of wie er bij je komt.
je kunt toch iemand meenemen naar zoiets? voor de veiligheid.
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!