Spring naar de inhoud
Forum overzicht / Boekenhoek / Een emotionele fout
Pagina:
1
emotionele fout Beatriz, is 32 jaar en redacteur. Ze bewondert de schrijver Paulo Donetti. Paulo komt bij haar op bezoek. Het eerste wat Paolo zegt is: Ik heb een emotionele fout gemaakt. Ik ben verliefd op je geworden.
Hij heeft het manscript van een roman waar hij mee bezig is bij zich. Beatriz moet hem helpen om dit tot een eind resultaat  te brengen.
De wijntjes gaan er goed in. Maar de twee komen geen stap dichter tot elkaar. Ze worden geconfronteerd met hun angsten en verlangens: wat zou er gebeuren als ze hun remmingen loslaten en de beslissende stap nemen?

Een emotionele fout is een meeslepende Zuid-Amerikaanse roman over liefde, geluk en schrijverschap.

Ik vond het in een woord prachtig.

Cristovão Tezza (Lages, Brazilië, 1952) was docent aan de Universiteit van Paraná en is sinds 2009 fulltime schrijver. Hij is een van de toonaangevende auteurs in Brazilië. Eeuwig kind werd bekroond met diverse literaire onderscheidingen en een prijs voor Portugeestalige literatuur.

Geplaatst op donderdag 11 augustus 2011 om 12:44
Profielfoto Reina
Het lijkt me wel aardig / redelijk. Zowel de titel als de inhoud klinken nogal misterieus.
Gaat het even niet zoals het moet, dan moet het maar even zoals het gaat.
Geplaatst op zaterdag 13 augustus 2011 om 17:13
Profielfoto collie
Net al;s bij dat andere boek proberen. Ik weet natuurlijk niet de smaak van andere mensen.
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: