Ik heb hier al vaker onderwerpen geplaatst over een open relatie, polyamorie. Ik heb nog even gezocht en dit artikel kon ik nog vinden.
En las ik dit artikel op het internet. Een goed oinderwerp om bij stil te staan.
Ben jij totaal niet jaloers, erg zelfverzekerd en kun je makkelijk met moeilijke emoties omgaan? Dan is een open relatie echt iets voor jou!
Niet jaloers zijn
Dit is de belangrijkste eigenschap. Binnen een open relatie krijg je vaak je partner met een ander te zien. Het is niet geheel ondenkelijk dat je 's ochtends met je verse broodjes eerst een totaal vreemde uit het bed van je geliefde moet jagen om samen te ontbijten. Het grootste breekpunt van een open relatie is het punt waarop je wederhelft vaker met dezelfde persoon op stap gaat. Daardoor kunnen zelfs de meest niet-jaloerse mensen in een begerig beest veranderen.
In het artikel staat dat met polyamorie alleen het bed met iemand deelt? Dat klopt denk ik toch niet. Bij polyamorie mag je van twee mannen of vrouwen houden. Kijk anders even nar dit boek. http://www.boekenwurm-en-pleeg.nl/2011/07/08/ik-hou-van-twee-mannen-ageeth-veenemans
Lees hier verder