Moeten we daar nog melij mee hebben ook? Dat is het risico van "minnares/minnaar" zijn, dat weet je vantevoren. En die dure/grote kado's wil niet altijd zeggen dat ze afgekocht worden maar dat de vreemdganger het zo ontzettend leuk vindt zijn liefje in de watten te leggen (ik maakte het van dichtbij mee als echtgenote van....)! Dat ik zo reageer is omdat mijn ex dat heel graag zo had willen hebben. Hij was daar dan wel eerlijk over (een vriendin erop na houden) maar toen was voor mij de maat vol na zoveel van hem geslikt te hebben na 33 jr. Ondanks alles hield ik nog veel van hem, met alles erop en eraan, maar om dan zo "gedegradeerd" (zo voelde ik mij tenminste) te worden betekende voor mij tot daar en niet verder want anders had ik niet eens meer naar mijzelf kunnen kijken in de spiegel. En gelukkig heeft iedereen die ons al jaren goed kenden mij daarin gesteund.
Het is wat anders als je aan een relatie begint waarvan je weet dat je iemand moet delen met een ander. Dan is de keuze nog aan jou en wordt je niet "gedwongen" die andere er maar op de koop toe te nemen omdat je graag in die relatie blijft........
En natuurlijk gaan er een boel vrouwen ook vreemd, maar blijft een heet hangijzer in een eerst monogame relatie.
Maar mensen, genoeg daarover!.......Nu eerst aan allen hier een hele fijne kerst toegewenst en geniet ervan!