Spring naar de inhoud
Forum overzicht / De Huiskamer / Minnares krijgt duurder cadeau
Pagina:
1
Geplaatst op vrijdag 23 december 2011 om 21:47
Profielfoto collie

AMSTERDAM – Mannen geven meer geld uit aan een kerstcadeau voor hun minnares dan aan dat voor hun vrouw, zo blijkt uit een nieuw Brits onderzoek

Lees hier verder.

Tsja, en hoe zou het dan met de minnaars zijn ;-) En wordt er nog wel zo veel geld uitgeven aan cadeaus? Het gaat toch zo slecht?

Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 om 11:09
Profielfoto 4wieler
Kijk, en dat vind ik nu zo onrechtvaardig van het hebben van een minnares als echtgenote van.......! Als echtgenote draai je jaren op voor zijn nukken en buien (ook lieve karaktertrekken natuurlijk, maar dat is meestal in het begin), voor zijn vuile was, voor zijn pijntjes en problemen, opvoeding van (ook) zijn kinderen enz. enz. En wat krijg je als dank.......? Minder verwend worden (of een chagrijnige kop) dan die minnares die dat allemaal niet heeft meegemaakt en/of ondergaan. Die het allemaal leuk kan houden omdat zij dit soort familie toestanden met hem niet hoeft op te lossen......die hoeft alleen maar mooi te wezen en kadootjes te ontvangen.....pppfff!

Dit was wel niet je vraag, Collie, maar moest me even uitleven! En ja, andersom (de minnaar) zal 't ook wel hetzelfde werken.........:-(
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 om 11:34
Profielfoto collie
Ik snap het 4wieler ;-) Alleen er wordt altijd naar de man gewezen. Omdat ik boekbesprekingen maak heb ik veel gelezen over seks,vreemdgaan, Polyamorie etc. Mannen die internetseksverslaafd zijn. Ik heb ook contact gehad gehad met diverse autuers in verband met deze boeken omdat ik er meer over wilde weten.

http://www.hannievanrijsingen.com Hannie van Rijsingen heeft hele goede beoken geschreven. En zij krijgt overwegend vrouwen in haar praktijk over vrouwen die vertellen over hun probleem dat hun man dit of dat.... Maar vrouwen kunnen ook vreemdgaan, of seksverslaafd zijn, of veel op internet zitten voor de seks. Maar een man gaat niet zo snel naar de therapeut. En daarom lijkt het of bijna altijd de man de zwart piet is.

Maar ik snap je gevoelens hoor 4wieler en het Forum is ook om je te uiten.
Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 om 11:51
Profielfoto collie
Misschien dwalen we af? Of toch niet? Want je kunt als minnares wel een extra cadeautje krijgen. Maar wat wil de minnaar hier mee kopen?

Dit boek laat ook zien, wat er nog meer bij komt kijken als je alleen maar minnaar of minnares bent http://www.boekenwurm-en-pleeg.nl/2011/06/17/over-liefde-en-spel-caroline-van-den-kommer

Ik vind het boeiende onderwerpen.
Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 om 15:20
Profielfoto Rozemarijn
Die minnares krijgt dan misschien wel een duurder cadeau, maar zit waarschijnlijk wel alleen met de feestdagen ...................
Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 om 16:05
Profielfoto collie
Dat bedoelde ik ook met dat stukje Rozemarijn. En er zit zo veel achter, waarom heeft iemand een minnares. Of waarom gaat een man óf vrouw vreemd http://www.boekenwurm-en-pleeg.nl/2011/04/15/de-duivelsdriehoek-carolien-roodvoets

Ik ga na de kerstdagen lekker een cadeautje voor mezelf kopen. Er is dan veel afgeprijsd, en ik heb het gewoon verdient :-) Je moet toch ook van jezelf houden ;-)
Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 om 17:57
Profielfoto 4wieler
Moeten we daar nog melij mee hebben ook? Dat is het risico van "minnares/minnaar" zijn, dat weet je vantevoren. En die dure/grote kado's wil niet altijd zeggen dat ze afgekocht worden maar dat de vreemdganger het zo ontzettend leuk vindt zijn liefje in de watten te leggen (ik maakte het van dichtbij mee als echtgenote van....)! Dat ik zo reageer is omdat mijn ex dat heel graag zo had willen hebben. Hij was daar dan wel eerlijk over (een vriendin erop na houden) maar toen was voor mij de maat vol na zoveel van hem geslikt te hebben na 33 jr. Ondanks alles hield ik nog veel van hem, met alles erop en eraan, maar om dan zo "gedegradeerd" (zo voelde ik mij tenminste) te worden betekende voor mij tot daar en niet verder want anders had ik niet eens meer naar mijzelf kunnen kijken in de spiegel. En gelukkig heeft iedereen die ons al jaren goed kenden mij daarin gesteund. 

Het is wat anders als je aan een relatie begint waarvan je weet dat je iemand moet delen met een ander. Dan is de keuze nog aan jou en wordt je niet "gedwongen" die andere er maar op de koop toe te nemen omdat je graag in die relatie blijft........

En natuurlijk gaan er een boel vrouwen ook vreemd, maar blijft een heet hangijzer in een eerst monogame relatie.

Maar mensen, genoeg daarover!.......Nu eerst aan allen hier een hele fijne kerst toegewenst en geniet ervan! :-D  
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op zaterdag 24 december 2011 om 19:23
Profielfoto Rozemarijn
Nee, ik roep niet op tot medelijden. Maar soms begin je aan iets en denk je het aan te kunnen, totdat je er keihard tegenaan loopt dat dat toch niet het geval is. Risico's zijn nu eenmaal niet altijd van tevoren in te schatten, zeker gevoelsmatig niet. Minnaressen zijn ook maar mensen, hoor. Het zijn echt niet allemaal monsters, die er op uit zijn om een relatie kapot te maken. Waarom zijn zij trouwens altijd de boosdoener? Een man, die vreemdgaat, verdient ook niet bepaald een schoonheidsprijs.

Goed, voordat ik eindeloos ga doorzeuren: iedereen fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar toegewenst.
Geplaatst op maandag 09 januari 2012 om 03:58
@Rozemarijn: Je denkt toch niet echt dat alleen maar mannen vreemd kunnen gaan? Een vrouw die vreemd gaat verdiend volgens mij namelijk ook geen schoonheidsprijs.

Ik maak uit het bericht op, dat minnaars helemaal geen kado's van hun getrouwde minnares krijgen. Dat is absoluut zeker geen schoonheidprijs waardig.
Geplaatst op maandag 09 januari 2012 om 09:39
Profielfoto Sammy
@ Bram: helemaal mee eens! Ook minnaars verdienen kado's...
Geplaatst op maandag 09 januari 2012 om 10:17
Profielfoto Rozemarijn
Nee Bram, ik denk helemaal niet dat alleen mannen vreemd gaan.
Geplaatst op maandag 09 januari 2012 om 13:51
Profielfoto Wullem1955
 zou willen dat ik 'n minnares had!
W.Craemers
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: