- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Hondje doodgeslagen
- verwijderd -
Zeker weten Rozemarijn,ik ben lief en goed voor dieren en zeker voor mensen,speciaal vrouwen!
Had je dat verwacht,ik hoop nog ooit mijn liefste tegen tekomen!!!
Had je dat verwacht,ik hoop nog ooit mijn liefste tegen tekomen!!!
W.Craemers
en klootzakken zijn klootzakken en die verdienen niet beter COLLIE
W.Craemers
ik denk dat wullem gelijk heeft en ook rita en anderen maar je moet wat ondernemen tegen dit soort lafaards en het niet op justitie aan laten komen want dat is een slappe hap.
ik durf te beweren dat ik goed ben voor dieren EN voor mensen, je moet er respect voor hebben.
als iemand een hekel heeft aan dieren moet ie er af blijven.
nu stop ik want het is een eindelose discussie waar iedereen gelijk heeft, tenminste dat denk ik.
ik durf te beweren dat ik goed ben voor dieren EN voor mensen, je moet er respect voor hebben.
als iemand een hekel heeft aan dieren moet ie er af blijven.
nu stop ik want het is een eindelose discussie waar iedereen gelijk heeft, tenminste dat denk ik.
Ja dat klopt Harly,een Olifant heeft toch de langste en dikste
Laat het maar rusten,hij krijgt toch uiteindelijk zijn verdiende straf!
Laat het maar rusten,hij krijgt toch uiteindelijk zijn verdiende straf!
W.Craemers
"an eye for an eye leaves the world blind" (oog om oog maakt heel de wereld blind)
go with the flow
afschuwlijk,hoop dat die man een goede straf krijgt,maar dat zal wel niet gewoon een halt baantje of een geldboete meer zal er niet inzitten helaas.
jammer .
jammer .
denamearelysol
- verwijderd -
@Wullem misschien had die man inderdaad teveel drank op. Straf verdient hij natuurlijk wel.
Kijk eens op mijn profiel ik mag er toch niet aan denken
dat ooit iemand mijn kleine vriendje wat aandoet!!!
dat ooit iemand mijn kleine vriendje wat aandoet!!!
W.Craemers
een hond dood slaan kan toch niet dat gaat te ver vind ik moet ik zeggen sommige mensen moet je echt op nemen echt waar.
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!