Spring naar de inhoud
Forum overzicht / De Huiskamer / Hond dood na eten vergiftigd bot
Pagina:
1
Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 om 12:12
Profielfoto collie

EELDE - Een hond in het Drentse Eelde is maandag overleden nadat hij een mogelijk met strychnine vergiftigd bot had gegeten. Dat meldde de politie dinsdag.

Lees hier verder.

Als ik Mitch uit ga laten probeer ik altijd goed op te letten of hij niks pikt van straat. Je weet nooit wat mensen ergens in hebben gestopt. Hij pakt bijna nooit iets, maar soms ben ik te laat, als het dan een boterham is die kan ik niet meer afpakken. Iets anders wel, op mijn commando los, laat hij het met tegenzinlos. Maar het zal je maar gebeuren.

Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 om 20:34
Profielfoto Wullem1955
Ik heb echt altijd hond/en gehad en nog!

Van jongs af aanleren niks vzn andere aannemen,of van de straat pakken,maar mijn honden gaan zosiezo niet van huis met honger of zonder baas!!!
W.Craemers
Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 om 20:53
Profielfoto collie
Ja, hé, hé, maar als een hond met zijn baasje gaat lopen en hij ziet iets, is de kans groot dat hij het pakt. Ook als hij goed is opgevoed en soms ben je gewoon te laat.

Ik denk dat er veel hondenbezitters zijn die dit meemaken.
Geplaatst op donderdag 29 december 2011 om 19:38
Profielfoto Wullem1955
Mag ik dan toch zeggen als echte hondenkenner

'n goed opgevoede hond eet uit z'n bak niet van de straat

In limburg niet ver van mij vandaan +/-3 km zijn afgelopen jaar 3

honden vergiftigd

Ik ben de dag erna mijn hondje uit aan het laten terwijl de recherche

naar sporen aan het zoeken was met speurhonden,ze riepen meneer u kunt het beste u hondje aanlijnen voordat hij iets eet

Ik zeg mijn beestje is beter gewend,als troep van de straat te eten

1 van de mannen probeerde het hondje iets te geven!maar hij sprinkt op mijn scootmobiel en kijkt de mannen aan of hij wil zeggen,zijn jullie nou helemaal gek?ik eet alleen wat mijn baasje mij geeft!!!!

Ik steek er mijn handen voor in het vuur,dat mijn hondje niks zal pakken wat niet uit de handen van zijn baas komt!!!!
W.Craemers
Geplaatst op donderdag 29 december 2011 om 23:22
Profielfoto Rozemarijn
Dan is jouw hond wel een uitzondering, denk ik. Want de meeste honden proberen heus wel eens iets te snaaien, als ze de kans krijgen.
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: