Spring naar de inhoud
Forum overzicht / Boekenhoek / 'StarringU!'
Pagina:
1
vierkant

Ik heb de ziekte van von Recklinghausen  en hierdoor heb ik neurofibromen op mijn huid. Ik ben klein en ik heb een oogprothese. Ik ben geen fotomodel maar zeker niet anders. Daarom trok dit fotoboek mijn aandacht. Ook mensen met een handicap zijn de moeite waard om te worden gezien.
Daar heeft Jan Beerling zich zeker voor ingezet.
Het boek telt 24 pagina's full-colour en is uitgebracht in het formaat 28 x 21 cm. Hij geeft het fotoboek uit in eigen beheer. Het is on-line in te zien en het is rechtstreeks bij hem te bestellen.

In StarringU! Staan portretfoto's van mensen met een handicap. Deze zijn genomen  tijdens hun revalidatie.
Jan Beerling heeft de mensen gefotografeerd, gewoon zoals ze zijn, met hun handicap.

Het boek telt 24 pagina's full-colour en is uitgebracht in het formaat 28 x 21 cm. Het boek is in eigen beheer uitgeven.

Hier lees je hoe je het boek kunt bestellen.

Ik heb heel veel respect voor de mensen die zich hebben laten fotograferen. Ze staan er prachtig op. Een grote pluim voor Jan Beerling die ons laat zien dat ook mensen met een handicap er moeten zijn.

Geplaatst op donderdag 29 december 2011 om 01:35
Profielfoto Rozemarijn
Wat een prachtig initiatief! Natuurlijk "mogen" mensen met een handicap er ook zijn. Hulde ook voor de mensen, die zich voor dit boek hebben laten fotograferen.
Geplaatst op donderdag 29 december 2011 om 10:21
Profielfoto Rotterdam
prachtige foto's........en ik vind je er mooi uitzien ( iedereen op de foto's klasse Jan ) klein maar fijn zeg ik a;tijd maar ( ik ben 1.45 m groot! ) ....
Geplaatst op donderdag 29 december 2011 om 11:41
Profielfoto collie
Ben ik toch mooi vijf centimeter groter Rotterdam ;-) En ja hoor klein maar fijn. En het lijkt mij inderdaad een prachtig boek.
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 om 14:43
Profielfoto toy
Prachtige foto's!
go with the flow
Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 om 16:19
Profielfoto Casey
'Every picture tells a story...' ik vind het prachtig en respectvol gedaan!
www.keesdejager.com
Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 om 18:43
Profielfoto collie
Ik ook en ik ben blij dat ik aandacht aan die boek heb geschonken :-)
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: