Spring naar de inhoud
Forum overzicht / De Huiskamer / Facebook maakt ongleukkig
Pagina:
1
Geplaatst op maandag 23 januari 2012 om 09:23
Geplaatst op maandag 23 januari 2012 om 09:30
Profielfoto Rita
Wat mij betreft zien die onderzoekers ze gewoon vliegen. Ik heb zowel facebook als hyves en ben er niet gelukkiger of ongelukkiger onder. Het is voor mij een communicatiemiddel.
Margarita1943
Geplaatst op maandag 23 januari 2012 om 09:35
Profielfoto collie
Ja, onderzoekers zien ze wel vaker vliegen ;-) Ik heb het niet dus ik kan het niet weten. Ik hoor van vrienden leuke verhalen, maar ook verhalen waarvan ik denk haal het dan weg.

Ik vind communicactie per mail weer leuker.

En ook daar zitten mensen bij die ik via Internet heb leren kennen. Maar dan wissel je dingen persoonlijk met elkaar uit.

Nogmaals lieve mensen ik weet het niet want ik heb het niet.
Geplaatst op maandag 23 januari 2012 om 10:33
Profielfoto Casey
Ik heb  sowieso moeite met de term 'vrienden' op Facebook. Het onderscheid tussen 'vrienden' en 'kennissen' gaat steeds meer weg. Je hebt maar een paar echte vrienden in je leven. Ik denk zomaar dat de honderden 'vrienden' die sommige mensen hebben, grotendeels zeer oppervlakkige kennissen zijn;-)

Facebook kan ongelukkig maken, als je het verkeerd gebruikt. Dat is volgens mij er een massa oppervlakkige berichtjes per dag op zetten zoals: 'Straks aan de spruitjes, nu even lekker douchen, goeie plaat van Jan Smit' enz. En al helemaal fout, als je je laat verleiden om mee te doen aan scheldpartijen etc. Mensen realiseren zich ook niet, dat alles wat je op internet plaatst, nooit meer weg gaat.

Toch 'zit' ik ook op Facebook, maar voor zinvolle communicatie. Voorbeelden: Mijn zoon is voor zijn studie in Amerika. Dankzij foto's en berichtjes op Facebook kunnen wij (en zijn vrienden) zien waar hij mee bezig is. Een geemigreerde vriendin wordt moeder. Dankzij Facebook zien we meteen haar wolk van een dochter. Dat zijn de goede dingen!
www.keesdejager.com
Geplaatst op maandag 23 januari 2012 om 11:56
Profielfoto Casey
Nabrander... ik zie zojuist dat mijn patientenvereniging de NVHP, op Facebook een link zet naar de boekenhoek hier op Leefwijzer, over mijn boek 'Mij krijgen ze niet'. Kijk.. en dat ziijn nou de leuke dingen van Facebook en internet in z'n algemeen;-)

www.keesdejager.com
www.keesdejager.com
Geplaatst op maandag 23 januari 2012 om 12:01
Profielfoto collie
Há, há, die Casey, wie weet waar je nog meer staat, leuk :-)

IK heb het gezien, wie weet kom je nu bij meer Facebook mensen? Ik weet niet hoe dit gaat?

Mensen met Facebook, denk aan Casey ;-)
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: