Spring naar de inhoud
Forum overzicht / De Huiskamer / Rimpelsvullers
Pagina:
1
Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 om 19:17
Profielfoto collie

In heel Europa hebben vrouwen in de jaren negentig hun rimpels laten opvullen met permanente rimpelvullers. De Vlaamse dermatoloog Koenraad De Boulle ziet dagelijks vrouwen in zijn praktijk die nu ontstekingen in het gezicht hebben.

Lees hier verder.

Als ouder wordt dan krijg je rimpels, dat hoort erbij. Misschien komt het bij sommige vrouwen eerder. Maar dat jezélf kiest om je daarvoor te laten behandelen, dat snap ik niet zo goed.

Want nu zitten ze met de gebakken peren. Misschien moeten mensen eens accepteren zoals ze zijn.

Kijk ook eens naar dit boek http://www.leefwijzer.nl/boekenhoek/read/8344/legaal-verminkt

Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 om 19:55
Profielfoto Casey
Ze dachten dat het gebakken zat, maar nu zitten ze met de gebakken peren met hun rimpels, borsten, enz. 

We denken dat alles 'maakbaar' is, maar dat is het dus niet.

Behalve als het om plastische chirurgie gaat na ziekte of ongeluk, da's wat anders. 

Ik herhaal nog maar eens: 'Echte schoonheid is innerlijke schoonheid die naar buiten toe zichtbaar wordt!'

Ander onderwerp, maar ik geloof dat er ook v.w.b. voeding, middeltjes, nog veel meer rottigheid naar buiten gaat komen in de toekomst.Dingen zijn soms minder onschuldig dan ze lijken.
www.keesdejager.com
Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 om 20:14
Profielfoto collie
Nee, het leven is niet maakbaar, Casey, dat weet jij maar al te goed. En ik kan niet begrijpen dat mensen die gezond zijn zelf kiezen voor zo'n behandeling.
Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 om 11:21
Profielfoto Sammy
http://leefwijzer.nl/nieuws/read/11442/vrouwen-blijvend-verminkt-na-gebruik-permanente-rimpelvuller/ dit artikel gaat hier ook over...Wat doen mensen zichzelf soms aan
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: