Spring naar de inhoud
Pagina:
1
Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 om 17:23
- verwijderd -
Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 om 18:02
Profielfoto 4wieler
Ik kijk naar buiten en zie een fantastisch mooi winterplaatje........maar wel van achter het raam met dikke warme trui aan en een temp van ongeveer 20C! Ik zal skietjes onder mijn rolstoel moeten hebben, een berenmuts op, een Michelin-donsjas aan, een paar bontlaarzen aan mijn voeten en w.s. een paar berenburgers op moeten hebben wil ik dáár door heen gaan vandaag.....;-)! We hadden het record "koudste plaats van Nederland" hier.......! Zie mijn foto...
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 om 18:27
- verwijderd -
Geplaatst op 05 februari 2012 om 16:54
- verwijderd -
Geplaatst op 05 februari 2012 om 18:17
Profielfoto Rotterdam
Van mij part mag het morgen warm water gaan regenen!
Geplaatst op 05 februari 2012 om 18:18
- verwijderd -
Geplaatst op 05 februari 2012 om 19:08
Profielfoto Casey
Een witte wereld is mooi, maar extra  ontoegankelijk en gevaarlijk voor ouderen en rolstoelers. Veel gemeenten (o.a. de mijne) bezuinigen ook op strooien en sneeuwruimen, zelfs op plaatsen waar ze dat juist extra zouden moeten doen! Zo zijn er vorig jaar enkele botbreuken en ongevallen geweest bij verzorgingshuizen:-( omdat daar helemaal niets gedaan werd. Kom op lokale- en landelijke overheid, beter je leven! En als het jullie toch alleen om het 'geld' gaat.... wat kost de samenleving meer: Strooien en sneeuwruimen.. of ziekenhuisopnames?
www.keesdejager.com
Geplaatst op 05 februari 2012 om 19:47
- verwijderd -
Geplaatst op maandag 06 februari 2012 om 15:27
Profielfoto Randolf
Als er sneeuw ligt kan ik weinig in mijn rolstoel, maar ik vind het prachtig!!

De mensen zijn over het algemeen leuker en rustiger als het gesneeuwt heeft, een algemene gelatenheid??

Ik rijd in de schuur mijn bus in, bij de supermarkt is wel weer gestrooid, veel meer hoef ik niet als er sneeuw ligt, ik vind het wel genieten...
Geplaatst op maandag 06 februari 2012 om 15:30
Profielfoto Randolf
En beter strooien, aangezien mijn bus minstens 10 jaar mee moet hoeven ze helemaal niet te strooien, of er moet 15 centimeter vallen natuurlijk..

Gewoon de tijd nemen, dan gaat het meestal wel goed!!!
Geplaatst op maandag 06 februari 2012 om 15:32
- verwijderd -
Geplaatst op maandag 06 februari 2012 om 19:37
Profielfoto 4wieler
Hier klaagden ze dat er vanaf dat het zo hard sneeuwde er weinig gestrooid en schoongemaakt was. Ik hoorde later dat het te hard vroor om te strooien......tja, opeens -23C (hebben we eens een record :-(.!...) is ook niet niks. Kan me voorstellen dat zelfs zout dat niet redt. Zodra het er ligt, ontdooit w.s. heel even het bovenste laagje en dan vriest het meteen weer op en wordt het glijen......Vanavond weer -20...! Ik blijf lekker binnen hangen.....
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 om 12:43
- verwijderd -
Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 om 13:20
Profielfoto Casey
De wegen en trottoirs schoon houden vind ik een taak van de overheid, maar natuurlijk kun je je eigen 'stoepje' best schoonhouden, evt. met hulp van buren.... al is die hulp door de jaren heen ook steeds minder geworden. Daarom heb ik nu toch een beetje onbehaaglijk gevoel bij de honderden vrijwilligers die nu in Friesland bezig zijn om vaarten sneeuwvrij te maken voor 'de Tocht' die misschien niet eens doorgaat. Daarvoor kunnen ze wel helpen?

@Randolf: Collega rolstoelbus-rijder? ;-) Ik snap je overpeinzing dat jij niet blij bent voor je bus waar je nog heel lang mee moet doen... ik ook niet;-) Vanmiddag moet ik er 60 km mee rijden, ik hoop dat-ie het doet;-)
www.keesdejager.com
Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 om 13:28
- verwijderd -
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: