Eindelijk is het dan winter en heel Nederland staat op z'n kop. En vooral zeuren dat het koud is. Maar men wil wel een Elfstedentocht?
Ik vind het voor mensen die in een rolstoel zitten en voor ouderen mensen en mensen die moeilijk lopen. Maar als je gezond van lijf en leden bent heb ik zoiets, trek iets warms aan en hup naar buiten.
Natuurlijk er is ook overlast voor automoblisten, het openbaar vervoer, dát is allemmal waar.
Vanochten ging ik boodschappen doen met m'n trouwe viervoeter. Z'n voetjes lekker vet gemaakt voor de sneeuw, zelf lekker wat ingepakt en daar gingen we op pad.
Natuurlijk was het koud, maar ik loop me warm En ik voel me rijk dat ik dit nog kan.
Er zijn heel veel mensen die kúnnen niet naar buiten vanwege hun ziekte of handicap.
En ik ben blij dat ik dit nog kan.

! We hadden het record "koudste plaats van Nederland" hier.......! Zie mijn foto...
omdat daar helemaal niets gedaan werd. Kom op lokale- en landelijke overheid, beter je leven! En als het jullie toch alleen om het 'geld' gaat.... wat kost de samenleving meer: Strooien en sneeuwruimen.. of ziekenhuisopnames?