Spring naar de inhoud
Forum overzicht / De Huiskamer / Minder animo voor Valentijnsdag
Pagina:
1
Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 om 09:35
Profielfoto collie

AMERSFOORT - De animo voor Valentijnsdag lijkt te vervagen. Vergeleken met vorig jaar zijn minder mensen van plan iets aan deze dag van de liefde te doen.
Een kwart van de ondervraagden geeft aan nog iets aan Valentijnsdag te willen doen, vergeleken met 29 procent vorig jaar. Slechts 8 procent zegt van plan te zijn met Valentijnsdag een kaartje te sturen. In 2011 was dit nog 13 procent.

Lees hier verder.

Ik heb ook niks met Valentijsdag. Ik vind dat je vriendschap of liefde niet alleen op die dag moet benadrukken. Als je plotseling iets van je partner of iemand krijgt is het leuker dan uitgerekend op die dag.

En is Valentijn eigenlijk niet voor een geheime liefde?
IK ben al heel getrouwd en ik ben heel gelukkig, maar dan is het geen geheime liefde meer.

Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 om 10:55
Profielfoto 4wieler
Ehum...deze mistoets-aanslag, "gerouwd", valt erg op in dit stukje, Collie...;-)....

Maar ik zou het best leuk en spannend vinden om iets van een geheimzinnige aanbidder te ontvangen hoor! Bij mijn weten heb ik er geen dus dat zou moeilijk raden worden wie het zou zijn mocht ik iets krijgen....:-D
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 om 11:16
Profielfoto collie
Grin, dat heb je met die Collies die maken van die foutjes.

Geheim is wel spannend, maar daar is Valentijn toch ook voor?
Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 om 12:18
Profielfoto zaak
daar is vallentijnsdag ook voor moet ik zeggen ik heb naar mijnn vriendin alvast een kaart verstuurd dan hoef ik het niet meer te doen
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: