Spring naar de inhoud
Forum overzicht / vraag en aanbod / Counseling/coachinggesprekken voor opleiding
Pagina:
1
Geplaatst op woensdag 21 maart 2012 om 20:26
Hallo,

Ik ben Martine en ben 40 jaar. Ik werk ruim 20 jaar als (HBO) verpleegkundige  (oncologieverpleegkundige) en ben momenteel bezig met een opleiding voor counselor/coach. Best bijzonder misschien want ik stotter. Hier heb ik heel veel aan gedaan en in de loop der jaren ben ik gaan uitzoeken hoe ik hiermee zo goed mogelijk kan leven en toch gewoon kan doen wat ik wil ondanks het feit hoe ik praat. Het bijzondere is dat ik zo langzamerhand meestal toch vrij vloeiend tot helemaal vloeiend kan praten.

Zo tijdens, maar vooral na mijn opleiding zal mijn bedrijf Wél-Zijn Counseling en Coaching al meer vorm krijgen. Hierin wil ik graag mensen die chronisch ziek of gehandicapt zijn, kanker hebben of stotteren begeleiden om hun leven zo goed mogelijk vorm te geven. Er is vaak veel meer mogelijk dan je denkt!

Voor dit jaar zoek ik echter nog proefclienten! Ik begeleid al een paar mensen maar heb nog 1 of 2 clienten nodig om dit jaar af te kunnen sluiten. Deze sessies gebeuren onder supervisie van een ervaren professional.

De gesprekken duren 1 tot 1 1/2 uur. Een kennismakingsgesprek is gratis, voor vervolggesprekken vraag ik een aangepast tarief van 25 euro. De gesprekken vinden plaats in Emmeloord, Flevoland.

In overleg kan het een en ander wellicht via chatten.

Wil jij ook gewoon je verhaal eens kwijt? Loop je steeds tegen dezelfde problemen aan en wil je dit wel eens oplossen? Wil je uitzoeken wat je werkelijk wil met je leven en wat kan gezien je mogelijkheden en beperkingen? Misschien kan ik je van dienst zijn.

Niet voor niets  heet mijn bedrijf Wél-Zijn. Dus uitgaan van je mogelijkheden en Zijn wie je

wél bent.:-)

Vriendelijke groet,

Martine

wel-zijn-counseling@live.nl
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: