- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Honden voelen mee
Pagina:
1
UIt praktische redenen (flat, handicap, vaak weg) hebben wij na het overlijden van onze trouwe Barry, geen nieuwe hond meer genomen. Maar dat 'meevoelen' hadden wij ook, en missen wij wel.
Als wij zongen, ging hij janken, en wij geloven dat dat niet was omdat wij zo lelijk zongen, maar dat het van pure ontroering was
Als wij 'ruzie' hadden (wat hoogstzelden gebeurde!) dan ging hij in een hoekje zitten, enzovoort!
Als wij zongen, ging hij janken, en wij geloven dat dat niet was omdat wij zo lelijk zongen, maar dat het van pure ontroering was

Als wij 'ruzie' hadden (wat hoogstzelden gebeurde!) dan ging hij in een hoekje zitten, enzovoort!
www.keesdejager.com
- verwijderd -
Daarom hou ik ook meer van honden dan van katten. We hebben ze allebei in het verleden gehad dus ik kan goed vergelijken. Honden staan veel dichterbij hun baasje dan katten. Eigenlijk, extreem gezien, worden katten-baasjes als "lijfeigenen" behandeld en honden-baasjes als levenslange "boezemvrienden".....
Sinds 1997 heb ik geen hond meer. Onze laatste hond hebben we 15 jaar gehad en toen wij haar moesten laten inslapen heeft dat ons zo van slag gebracht dat ik dat niet nog een keer mee wilde maken voorlopig.

Sinds 1997 heb ik geen hond meer. Onze laatste hond hebben we 15 jaar gehad en toen wij haar moesten laten inslapen heeft dat ons zo van slag gebracht dat ik dat niet nog een keer mee wilde maken voorlopig.
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
- verwijderd -
mijn allerliefste vriendje die er altijd voor me is,dat is men hondje baziel! ik ben blij dat er nog dierenvrienden zijn! ginake
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1