- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Zeg het met muziek, stilte of woorden
Pagina:
1
Na dat liedje van jou heb ik liever stilte haha.. Nee, ik houd niet zo van Nederlandse muziek, als ik aan het lezen/reageren ben hoef ik helemaal geen muziek.. En als het hier helemaal stil valt, ga ik wat anders doen... Dus sorry, ik zal nog even op de stilte klikken..
The sound of silence is dan wel weer een nummer waar ik stil bij kan gaan zitten, ik type nu maar dan kan ik eigenlijk niet luisteren!!
- verwijderd -
Tjee, lijkt of ze uit "Back to the future" gestapt zijn...
! Een paar dagen geleden was die weer eens op tv, vandaar.....
Tegenwoordig vind ik Racoon erg goed. Ik ben elke keer verbaasd dat Hollandse bands zo onhollands kunnen klinken en zo'n geweldig internationaal geluid hebben.
! Een paar dagen geleden was die weer eens op tv, vandaar.....Tegenwoordig vind ik Racoon erg goed. Ik ben elke keer verbaasd dat Hollandse bands zo onhollands kunnen klinken en zo'n geweldig internationaal geluid hebben.
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Eigenlijk houd ik van heel veel soorten muziek, het ligt helemaal aan mijn stemming wat voor nummers ik draai.. Voorbeelden van mijn stijlen zijn Roxette, Metallica, Evanescence en alles daar tussen....
Nederlandse muziek en 90% van de hedendaagse muziek vind ik niet mooi, waarom niet is moeilijk te zeggen.
Nederlandse muziek en 90% van de hedendaagse muziek vind ik niet mooi, waarom niet is moeilijk te zeggen.
- verwijderd -
Haha, ik heb een vriendin die helemaal dol is van bv. Epica en Nightwish, dat gaat mij dan eigenlijk weer wat te ver!! Je kunt Evanescence inderdaad goed vergelijken met Within Temptation, het is een soort gothic rock, ik ben daar via diezelfde vriendin aangekomen..
Soms heel mooi en anderen vind ik niet om aan te horen, maar dat heeft iedere band!!
Soms heel mooi en anderen vind ik niet om aan te horen, maar dat heeft iedere band!!
- verwijderd -
Haha Collie, wat zijn we het weer lekker eens..
Als bij Within Temptation Sharon alleen zingt vind ik dat de mooiste stukjes...
Als bij Within Temptation Sharon alleen zingt vind ik dat de mooiste stukjes...
- verwijderd -
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1