- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Helft brildragers heeft lenzenangst
Pagina:
1
Ik denk dat als mensen een bril krijgen dat iedereen wel lenzen overweegt, je gezicht verandert toch door de bril...
In mijn geval zou altijd iemand anders mijn lenzen in moeten doen, dat vind/vond ik geen optie, daarom draag ik nu bijna 20 jaar een bril...
Ik heb in de loop der jaren wel steeds minder montuur gekregen, heb net een nieuwe van titanium, heel buigzaam en je ziet er bijna niets van.. Groot voordeel van weinig/geen montuur is dat je ogen beter uitkomen, mensen moeten niet eerst bril zien voordat ze mij aankijken!!!
In mijn geval zou altijd iemand anders mijn lenzen in moeten doen, dat vind/vond ik geen optie, daarom draag ik nu bijna 20 jaar een bril...
Ik heb in de loop der jaren wel steeds minder montuur gekregen, heb net een nieuwe van titanium, heel buigzaam en je ziet er bijna niets van.. Groot voordeel van weinig/geen montuur is dat je ogen beter uitkomen, mensen moeten niet eerst bril zien voordat ze mij aankijken!!!
- verwijderd -
ik heb dus net een nieuwe, zijn nog geen foto's van, de nieuwe bril heeft zilvergrijze 'pootjes', je ziet ze bijna niet...
- verwijderd -
Ik draag een bril, maar ben er niet blij mee
Ik was blij dat ik eindelijk lenzen kon dragen, zeker bij het theaterspelen is dat veel handiger
Alleen nu zit ik te denken aan zachte lenzen, want ondervindt hinder aan mijn hardere lenzen
Maar sommige vinden mij mooier met bril en andere niet, hét is toch iemands smaak of niet...?!
Ik was blij dat ik eindelijk lenzen kon dragen, zeker bij het theaterspelen is dat veel handiger
Alleen nu zit ik te denken aan zachte lenzen, want ondervindt hinder aan mijn hardere lenzen
Maar sommige vinden mij mooier met bril en andere niet, hét is toch iemands smaak of niet...?!
- verwijderd -
Collie: Mijn voorkeur ging toch altijd uit naar een zwart (weinig) montuur. Nu lieten ze mij verschillende kleuren passen en toen zag ik pas wat kleur met mijn gezicht/ogen deed. Nu heb ik dus een bril die je nauwelijks ziet, het neusvleugeltje is het opvallendst...
- verwijderd -
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1