Spring naar de inhoud
Forum overzicht / Artikelen / Meedoen aan PUBERRUIL?
Pagina:
1
logo puberruil De redactie van het KRO-programma Puberruil is op zoek naar jongeren tussen de 15 en 20 jaar met een lichamelijke beperking. In het programma ruilen jongeren voor een aantal dagen van familie, vrienden, school, bijbaan en hobby's. In een aantal speciale afleveringen van Puberruil Xtra willen de programmamakers jongeren met een lichamelijke beperking in beeld brengen en laten ruilen met andere pubers. Hiermee wil het programma vooroordelen over het leven met een beperking wegnemen.

Puberruil is een programma met een educatief karakter, de afleveringen zijn vrolijk en positief en de nadruk ligt bij Puberruil Xtra dan ook niet op de beperkingen van de handicap maar op 'het talent', de kansen en de mogelijkheden.

Wil je meedoen? Neem dan contact op met Marloes van Zuylen, redacteur van Puberruil Xtra, m.vanzuylen@visibletv.com

Puberruil.kro.nl

Geplaatst op dinsdag 19 juni 2012 om 13:03
Profielfoto Geerdt
Wie wil/durft een paar dagen te ruilen met een andere puber?
Geplaatst op dinsdag 19 juni 2012 om 14:08
Profielfoto Randolf
Geerdt: Op zich zou ik graag mee doen, maar ik zou me flink zorgen maken over de zorg!! Nu is daar vast wel een mouw aan te passen, maar ik ben het liefst thuis in mijn eigen 'rotzooi'!!

Mijn vrouw zit op (rolstoel)basketbal. 1 van haar ploeggenoten doet ook mee. De valide jongen die in de plaats van haar ploeggenoot kwam, moest natuurlijk een (rolstoel)basketbaltraining meedoen!! Die jongen had nog nooit in een rolstoel gezeten maar uiteindelijk hebben ze dikke lol gehad!!

De aflevering wordt pas in het najaar uitgezonden, dus we moeten afwachten wat het geworden is...
Geplaatst op dinsdag 19 juni 2012 om 15:31
Profielfoto 4wieler
@Randolf, hoor jij nog tot de categorie "Pubers" dan.....;-)? W.s. gedraag jij je of voel jij je nog pubers misschien.....:-D
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op dinsdag 19 juni 2012 om 20:23
Profielfoto Randolf
Jij hebt natuurlijk gelijk, gek genoeg in alles... Ik ben veel te oud om mee te doen, maar wil mij zo nu en dan nog wel graag even puber voelen!! Altijd dat serieuze (volwassen) gedoe, daar word ik niet vrolijk van!!!

Hoe denk je daar zelf over, gezien je reactie heb ik wel een idee haha....
Geplaatst op dinsdag 19 juni 2012 om 23:32
Profielfoto 4wieler
Jaja....nooit te oud daar voor....voor je het weet ben je kinds...:-D!
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op woensdag 20 juni 2012 om 12:13
Profielfoto Randolf
Na het lezen van je reactie kwam dit (kinder)liedje bij me op:

Hoeperdepoep zat op de stoep en laten we vrolijk wezen.

Hoeperderpoep zat op de stoep en laten we vrolijk zijn!!!
Geplaatst op woensdag 20 juni 2012 om 13:15
- verwijderd -
Geplaatst op woensdag 20 juni 2012 om 13:21
Profielfoto Randolf
De zorgen om de zorg daar word je niet vrolijk van, met de meeste zorgverleners aan mijn bed heb ik gelukkig nog weinig problemen....
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: