- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
5 tips tegen e-mailstress
Pagina:
1
ik heb nooit zoveel mail, ja van facebook en soms nog een enkele van hyves maar daar lees ik vaak overheen. Wat overblijft zijn die van vrienden/goede bekenden, maar dat zijn er nooit zoveel...
- verwijderd -
Is goed, ik open jou mailtjes dus niet meer haha...
- verwijderd -
Je kunt me wel wat sturen, maar of ik ze (nog) open???
- verwijderd -
Leuke vent die Randolf, he Collie... maar wel een met een gebruiksaanwijzing 
Ik hoor ook bij de mensen die erg veel van mail gebruik maken, en het komt ook op mijn iPhone binnen, dus ik kan er altijd en overal bij. Daar zit ook wel een gevaar in, en soms moet je jezelf terugfluiten en even terug naar de 80-er jaren. Maar er zijn mensen waar ik dagelijks contact mee heb, en dat zou ik niet willen missen... het verrijkt mijn leven!

Ik hoor ook bij de mensen die erg veel van mail gebruik maken, en het komt ook op mijn iPhone binnen, dus ik kan er altijd en overal bij. Daar zit ook wel een gevaar in, en soms moet je jezelf terugfluiten en even terug naar de 80-er jaren. Maar er zijn mensen waar ik dagelijks contact mee heb, en dat zou ik niet willen missen... het verrijkt mijn leven!
www.keesdejager.com
- verwijderd -
- verwijderd -
Jij stuurt maar lekker hoor Collie, als jou mailtjes mij niet zinnen laat ik dat wel merken.... Anders krijg ik helemaal geen post meer!!!
- verwijderd -
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1