- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Zorgen over gif in veel groenten en fruit
Pagina:
1
Natuurlijk moet je niet overdrijven, dan kun je niks meer eten of je wordt er heel arm van want biologisch voedsel is altijd nog veel duurder dan gewoon niet-biologisch. Vanmiddag aardbeien zo van het veld geplukt bij zo'n bioboer......ze zijn wèl èrg lekker hoor! Mijn vriendin moest er wel hard voor werken, een rolstoel (de mijne met mij dus....) over een halfmodderig paadje sjorren om de rijen met die mooie aardbeien te bereiken en zelf te plukken.....
!
!
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Tja, en toch?? Wie krijgt er tegenwoordig geen kanker?? Ik zie om mij heen ook steeds meer jonge mensen met kanker, dat moet toch ergens vandaan komen???
Waarom heeft de regering (hebben wij) dat toegestaan dat er zoveel 'rommel' in ons eten gestopt is, zoals 4wieler al zegt: Biolologisch voedsel is ook veel lekkerder (puurder) dan wat je in de supermarkt koopt.. Ik noem nog maar eens het voorbeeld van de kip, daar wordt zoveel antibiotica ingespoten waar wij als mens dan weer resistent voor worden, dat ik (wij) straks nooit meer van die blaasonsteking afkomen... Het is helemaal niet nodig, natuurlijk willen de boeren zo min mogelijk ziektes en dode dieren maar hebben wij daar ons leven voor over???
Waarom heeft de regering (hebben wij) dat toegestaan dat er zoveel 'rommel' in ons eten gestopt is, zoals 4wieler al zegt: Biolologisch voedsel is ook veel lekkerder (puurder) dan wat je in de supermarkt koopt.. Ik noem nog maar eens het voorbeeld van de kip, daar wordt zoveel antibiotica ingespoten waar wij als mens dan weer resistent voor worden, dat ik (wij) straks nooit meer van die blaasonsteking afkomen... Het is helemaal niet nodig, natuurlijk willen de boeren zo min mogelijk ziektes en dode dieren maar hebben wij daar ons leven voor over???
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1