- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Feiten en Fabels over fruit en afvallen
Pagina:
1
Ik denk dat iedereen die af wil vallen moet uitzoeken welke van al die diëten het beste bij hem/haar aanslaat. Dat is heel persoonlijk omdat elk lichaam anders functioneert. Mijn ervaring is dat ik vocht verlies als ik de eerste 2 uur alleen water of thee drink en daarna pas een beetje fruit of een bruin broodje eet voor de nodige energie enz. Niet snoepen (behalve chocola natuurlijk maar dat is toch gezond
?), weinig zout en geen pizzabordvol met vlees enz. maar wel veel groente als avondeten. Dat een klein jaar volhouden dan val je zeker af en je maag is er aan gewend. Het jojo-effect is nihil, tenminste bij mij dan. Ik moet nu zelfs oppassen dat ik geen ondergewicht krijg....
?), weinig zout en geen pizzabordvol met vlees enz. maar wel veel groente als avondeten. Dat een klein jaar volhouden dan val je zeker af en je maag is er aan gewend. Het jojo-effect is nihil, tenminste bij mij dan. Ik moet nu zelfs oppassen dat ik geen ondergewicht krijg....
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Veel dieten geprobeerd, wel wat afgevallen maar mijn calorien-behoefte is zo laag dat de gevestigde dieten niet echt werken... Het beste voor mij was de zetmelen er uit gooien, dus heel veel groentes, een stukje vlees en zo nu en dan wat pasta... Sinds een maand of 3 heb ik sondevoeding, dat werkt mirakels, je geeft gewoon wat minder voeding en ik spuit er wat eiwitten bij, ben al 6 kilo kwijt en voel me er lekker bij!!! Nu moeten jullie niet denken dat ik de sondevoeding aanbeveel, ik had ook liever gewoon gegeten maar het slikken ging niet meer goed...
- verwijderd -
Ik vond het ook heel erg Collie, maar ik voel me beter dan ik jaren gedaan heb, eigenlijk is dit dus gewoon de oplossing voor mij...
- verwijderd -
Ben het helemaal met je eens Collie, als je alles gelooft mag je niets meer eten, noodgedwongen probeer ik dat nu al een tijd en 'toevallig' word ik er beter van....
- verwijderd -
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1