Spring naar de inhoud
Forum overzicht / Nieuws / Patiëntenverhalen noodzakelijk voor verandering in de ziekenhuiszorg
Pagina:
1
chirurgen - verwijderd -
Geplaatst op donderdag 21 juni 2012 om 13:45
Profielfoto Randolf
Ik heb een boel slechte ervaringen, heb net geprobeerd er een op te schrijven, maar ik weet vaak de details niet meer. Ik wil wel een verhaal naar waarheid opschrijven, heeft iemand nog tips hoe ik dat moet/kan doen??
Geplaatst op donderdag 21 juni 2012 om 14:31
Profielfoto 4wieler
Schrijf gewoon alles op wat in je opkomt, wat jij je herinnert, hoe je dat ervaren hebt. Gewoon alles in Word, daarna nog een paar keer doorlezen en knippen, plakken of corrigeren wat je denkt wat op papier niet klopt zoals het gegaan is. Of het is niet beknopt genoeg of juist te onduidelijk o.i.d. Schrijf je verslag gewoon zoals je denkt dat het goed is, het is niet bedoeld voor te publiceren literatuur....Leve Word! Zonder pc en Word was het een crime geweest.....  
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op vrijdag 22 juni 2012 om 10:11
Profielfoto Randolf
Dank je wel 4wieler, ik heb een boel te klagen over ziekenhuizen maar je wilt ook geen onjuiste verhalen vertellen, ik ga het nog eens proberen...
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: