- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Gezondere voeding in schoolkantines
Pagina:
1
Ja hoor Collie, dat is overal zo... en inderdaad, ze komen er toch wel aan. Maar we kunnen het ze wel een beetje moeilijker maken 
Zo vind ik ook dat er geen snoepautomaten in OV moeten komen, enz. En de verantwoording ligt ook bij de ouders, die moeten van jongs af aan hun kids 'stimuleren' in lekker gezond eten.

Zo vind ik ook dat er geen snoepautomaten in OV moeten komen, enz. En de verantwoording ligt ook bij de ouders, die moeten van jongs af aan hun kids 'stimuleren' in lekker gezond eten.
www.keesdejager.com
- verwijderd -
Inderdaad Collie, 'verboden vruchten' trekken aan... maar als het nou echt 'vruchten' waren, dan was het zo erg niet...
maar het zijn dikmakers die de jongelui lekker vinden.
Enne.... 'verboden vruchten' zijn ook in ander opzicht soms niet te versmaden
maar ja.....
maar het zijn dikmakers die de jongelui lekker vinden.Enne.... 'verboden vruchten' zijn ook in ander opzicht soms niet te versmaden
maar ja.....
www.keesdejager.com
- verwijderd -
En jij bent een slimme slanke jonge blom, geloof ik ?
www.keesdejager.com
- verwijderd -
Fruit eten is wel goed, zouden ze gratis weg moeten geven op school, valt de jeugd nog wat af ook!! Voor de verboden vruchten van Casey moet je vaak flink betalen, het helpt wel beter dan fruit om af te vallen, tenminste als je de cijfers mag geloven?
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1