- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Kom uit je holletje
Pagina:
1
- verwijderd -
Ik ben wel uit mijn holletje, heb een paar dagen niet kunnen reageren, geen idee hoe dat kwam??
Een interessante discussie is nooit weg dat vind bijna iedereen, waarom er dan zo weinig mensen reageren is mij ook een raadsel, er zijn toch leden zat!!!???
Een interessante discussie is nooit weg dat vind bijna iedereen, waarom er dan zo weinig mensen reageren is mij ook een raadsel, er zijn toch leden zat!!!???
- verwijderd -
Soms is er een periode dat je geen komkommer-antwoord/reactie hebt op komkommer-nieuws......
Of dat er al zo gereageerd is dat je niets aan waarde meer kan toevoegen met je eigen reactie.....
Of dat het onderwerp al zo je neusgaten uitkomt, dat je maar meteen doorklikt.....
Of dat het nu veel te mooi weer is om te reageren....
(ik heb het een tikkeltje te warm om in de zon te bakken en daarom reageer ik nu...
)

Of dat er al zo gereageerd is dat je niets aan waarde meer kan toevoegen met je eigen reactie.....
Of dat het onderwerp al zo je neusgaten uitkomt, dat je maar meteen doorklikt.....
Of dat het nu veel te mooi weer is om te reageren....
(ik heb het een tikkeltje te warm om in de zon te bakken en daarom reageer ik nu...
)
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
- verwijderd -
Collie: Ik kon gewoon op de site komen, kon gewoon naar het forum en daar alles aanklikken, maar mijn reacties werden niet geplaatst!!
Komkommernieuws of niet, volgens mij zouden mensen zoieso meer moeten communiceren, of ze nu gehandicapt zijn of niet!!
Komkommernieuws of niet, volgens mij zouden mensen zoieso meer moeten communiceren, of ze nu gehandicapt zijn of niet!!
- verwijderd -
- verwijderd -
- verwijderd -
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1