- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Weg met die drank
Pagina:
1
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Helemaal waar Collie, maar dat is bij elke verslaving hetzelfde!!!
- verwijderd -
Is dat zo dat elke verslaving iets kapot maakt? Een verslaving is niet acceptabel als je omgeving er onder lijdt, geestelijk en/of lichamelijk. Als je verslaafd bent aan postzegels likken b.v. (ik noem maar een dwarsstraat...) wie heb je daar dan mee? Alleen maar jezelf, toch? Klinkt misschien absurd deze verslaving maar er bestaan hele "rare" verslavingen.....
(zucht....'t is echt komkommertijd geloof ik...)
(zucht....'t is echt komkommertijd geloof ik...)
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
- verwijderd -
Ik bedoelde ook eigenlijk niet het onderwerp, maar mijn reactie....
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
- verwijderd -
Postzegels verzamelen kan een leuke verslaving zijn, tenminste als je niet steeds meer wilt en je jezelf tekort gaat doen omdat je die leuke (dure) postzegel wilt hebben!! Nu hoor ik 4wieler al zeggen: Maar dat is toch je eigen keus?? Ja 4wieler, maar dat is toch weer elke verslaving??
Enne, bovenstaande klinkt serieus en boos, zo is het niet bedoeld hoor...
Enne, bovenstaande klinkt serieus en boos, zo is het niet bedoeld hoor...
ik hou van een drankje....een lekker koud biertje als het warm is......of lekker glas rode wijn....soms drink ik te veel.....vervelend voor de gene die bij me is.....ik word niet agressief..ik val in slaap en snurk dan erg hard...hebben ze me verteld
Dat zei ik ook, ik werd nooit agresief maar reed daarna wel op mijn opgevoerde brommer naar huis, was ook niet verantwoord!!
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1