Spring naar de inhoud
Pagina:
1
Geplaatst op dinsdag 31 juli 2012 om 22:10
- verwijderd -
Geplaatst op woensdag 01 augustus 2012 om 18:34
Profielfoto Randolf
Het verhaal is prachtig, dat het zo kan is voor iedereen plezierig!!

Wat is alleen lieve Collie? Deze man had niemand meer en gezien zijn mogelijkheden kon hij ook weinig meer.. Hoeveel gehandicapten zijn er wel niet die in het zelfde schuitje zitten??? Mogen die ook sterven??
Geplaatst op woensdag 01 augustus 2012 om 18:52
- verwijderd -
Geplaatst op zaterdag 04 augustus 2012 om 14:18
Profielfoto Randolf
Goede uitleg Collie, ook ik vind dat het uiteindelijk je eigen keus moet zijn.. Mijn punt was dat ik mij afvraag of het tegenwoordig zo 'makkelijk' gaat??
Geplaatst op zaterdag 04 augustus 2012 om 14:32
- verwijderd -
Geplaatst op zaterdag 04 augustus 2012 om 22:35
Profielfoto Ietje
Het gaat inderdaat niet zo makkelijk,mijn man had ook gekozen voor euthansie, maar het ging zeer slecht met hem vrijdagavond betekend dat je huiartsenpost in moet schakelen,die passen dus geen euthansie toe terwijl alle aanwezeige papieren er waren,maar je krijgt een vreemde arts die jou dus niet kent, en dan gaan die op hun manier nog van alles proberen,betekend dat mijn man een vreselijke strijd heeft gehad tot maandag ,toen de dienstdoende arts ,mijn man in een slaapcoma bracht  waarna mijn man dinsdagavond vredig is ingeslapen....wat wil ik nu hier mee zeggen  je kan alles goed voor elkaar hebben ,maar kom je in het weekend terecht dan wordt het niet gedaan......terwijl ik nu weet dat de weekend artsen mijn man toen wel in een rustige slaap hadden kunnen brengen waardoor mijn man af en toe nog wel wakker zou worden,maar alles heel rustig verder zou verlopen totdat  de eigen arts er weer zou zijn........doordat ze dat dus NIET gedaan hebben  en wel de morfine flink verhoogd hadden

heeft mijn man hele nare dingen meegemaakt vanaf vrijdag tot maandag......zie nog de angstige en vragende ogen dagelijks voor mij .....door de tia die mijn man er nog bij gekregen had kon hij niet meer praten.....en als hij wakker was keek hij je aan met zo'n hulpeloze ogen vreselijk om je man zo te zien lijden:

Wou dit graag even kwijt

groetjes ietje
Geplaatst op zaterdag 04 augustus 2012 om 23:02
- verwijderd -
Geplaatst op 05 augustus 2012 om 00:15
Profielfoto Ietje
Dankje Collie voor het begrip ,dat ook niet iedereen heeft en dat doet ook pijn ,vandaar dat ik er niet meer over wou praten met anderen:

Liep hier al even mee wou er toch iets mee doen ,

en heb het nu van me af kunnen schrijven,ook  dat doet je soms goed : 

Bedankt Ietje
Geplaatst op 05 augustus 2012 om 09:15
- verwijderd -
Geplaatst op woensdag 08 augustus 2012 om 15:05
Profielfoto Randolf
Bedankt Ietje...

Ik weet dat zulke verhalen heel moeilijk zijn, het zou mooi zijn als mensen hier meer met elkaar deelden. Ik denk dat 99% elkaar niet echt kent, dus kun je hier 'anoniem' bijna alles vertellen!!

Ietjes verhaal is heel emotioneel, ik hoop dat het haar geholpen heeft (of nog helpt) door het hier neer te zetten!!

Ik heb daar diep respect voor en hoop dat Ietje nu weer wat geluk kan vinden....
Geplaatst op zaterdag 01 december 2012 om 18:25
Profielfoto Ietje
Dankje wel  Randolf voor je warme reactie,ben er wel laat mee ,maar ben door omstandigheden(ziekte) niet eerder op deze site geweest.

En ja het van me af schrijven heeft me toen ook wel goed gedaan al was het ook  moeilijk...

Warme Groet ietje
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: