- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Kinderen steeds vaker zoek op strand
Pagina:
1
Als je niet op je eigen kinderen kunt letten, blijf dan thuis. Ze kunnen niet alleen wegraken maar ook zo kopje ondergaan (verdrinken).....! Of heel vervelend/storend doen in de buurt van andere badgasten. Ik hield altijd mijn kinderen in de gaten wat er ook gebeurde. Als ouder ben je verantwoordelijk voor je eigen kroost, niet een ander op laten draaien daarvoor!
Vroeger (en misschien nu nog zo) toen mijn kinderen zwemlessen hadden en wij in de kantine zaten, waren er genoeg moeders die zo met elkaar zaten te jongenelen dat de jongsten, die nog geen zwemles hadden maar wel mee moesten, zich konden uitleven met zakjes chips enz. over de grond te strooien. Prachtig vonden ze het (neem 't ze kwalijk, niet toch?), moeders keken er even naar bij het weggaan en stapten er doodleuk overheen alsof het niet door hun kroost gedaan kon zijn......pppfff, Ik bedoel maar....sommigen....!
Vroeger (en misschien nu nog zo) toen mijn kinderen zwemlessen hadden en wij in de kantine zaten, waren er genoeg moeders die zo met elkaar zaten te jongenelen dat de jongsten, die nog geen zwemles hadden maar wel mee moesten, zich konden uitleven met zakjes chips enz. over de grond te strooien. Prachtig vonden ze het (neem 't ze kwalijk, niet toch?), moeders keken er even naar bij het weggaan en stapten er doodleuk overheen alsof het niet door hun kroost gedaan kon zijn......pppfff, Ik bedoel maar....sommigen....!
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Ik ben het met 4wieler eens. Als wij met een groep weggaan zetten wij wel altijd naam en telefoonnummer op de arm van Nathan, mocht hij ons dan kwijtraken kan hij altijd iemand vragen om voor/met hem te bellen...
- verwijderd -
Dus wij zijn goede ouders???? Ik hoop dat Nathan dat over 20 jaar ook zegt!!! In ieder geval bedankt Collie, je hebt weer een 'gelukkige' lach op mijn gezicht gebracht...
- verwijderd -
ik vind dat er makkelijk gezegd wordt "Als je niet op je eigen kinderen kunt letten, blijf dan thuis" Ik heb vriendin die is alleenstaand met 3 kinderen..en die is ook wel een kind kwijt geraakt op het strand niet dat zij niet op haar kinderen lette maar een raakte kwijt toen zij naar de toilet ging..
En zij is ook een goede ouder..
En zij is ook een goede ouder..
@Rotterdam; ze zal een goede moeder zijn maar zij zal toch ook weten dat kinderen in een onbewaakt moment zo kunnen verdwijnen of verdrinken. Ze had misschien iemand in haar directe omgeving kunnen vragen heel even op te letten. Ik weet niet hoe oud haar kinderen zijn maar misschien had ze de oudste uitdrukkelijk op kunnen dragen even op te letten.
Ik (rolstoelster) ben op vakantie ook weleens op het strand geweest met mijn toen kleine kinderen maar dat had ik absoluut niet gedaan als hun vader er niet bij was geweest.
Ik (rolstoelster) ben op vakantie ook weleens op het strand geweest met mijn toen kleine kinderen maar dat had ik absoluut niet gedaan als hun vader er niet bij was geweest.
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1