- verwijderd -
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Zaterdag en Blof
Pagina:
1
- verwijderd -
Aan 'omhels me' heb je wel een herinnering, wil je die ook met ons delen?? Kan nog een leuk verhaaltje worden haha!! Of is het een verdrietig nummer, ik ga nu luisteren...
- verwijderd -
- verwijderd -
ik geloof dat ik begrijp waarom je het niet na kunt vertellen... Of is het steeds hetzelfde maar dan in het Nederlands???
- verwijderd -
- verwijderd -
Gelukkig heb ik dat heel vaak Collie, dat zijn de dingen die het (mijn) leven de moeite waard maken!!! Ik kan soms genieten van de lach van die vreemde, die mij eerst een poos heeft bekeken en dan 'blijkbaar' bedenkt dat ik het nog best wel goed doe met mijn functies, of de hulpverlener 's morgens waarmee ik een 'gevoelig' gesprek gehad heb en je weet dat er wederzijds begrip (liefde) is ontstaan!!!
Mijn 2e reactie ging over het tweede nummer, dat begreep je vast al wel maar moest ik even zeggen... De nummers 'Omhels me' en 'Wat zou je doen' zeggen mij niet zoveel, het is mijn muziek niet...
Mijn 2e reactie ging over het tweede nummer, dat begreep je vast al wel maar moest ik even zeggen... De nummers 'Omhels me' en 'Wat zou je doen' zeggen mij niet zoveel, het is mijn muziek niet...
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1