Spring naar de inhoud
Forum overzicht / De Huiskamer / Love Unlimited
Pagina:
2
Geplaatst op donderdag 09 september 2010 om 01:12
Profielfoto 4wieler
[YerrieH op 24-06-2010]

@4wheeler .....mezelf "verdedigen"?  word ik dan aangevallen of zo :-)?

....:-D[/quote]

[quote]

Meestal is daar al een héeééél lange weg aan vooraf gegaan. Een weg die voor beiden moeilijk kan zijn geweest. De vraag is hoe ver ga je met je partner mee? Mee in het "lijden" en je zelf dingen ontzeggen? Hoe ver mag je zelf wegcijferen? En dat geldt voor veel meer dingen dan vrijen alleen.

Kijk, dat klinkt al heel wat anders. Hoever men mee wil gaan in het "lijden" is een zaak van beiden en dan uiteindelijk bij degene die "meelijdt". En betreft dat wegcijferen is het niet een "mag" maar eerder een "wil", dat lijkt me eerlijker.   

Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op woensdag 29 september 2010 om 13:17
Profielfoto Angelwings
Toen ik ziek werd was ik getrouwd, deze relatie is uiteindelijk gestrand.

Via Datingsite Parship heb ik mijn huidige vriend leren kennen.

Ik heb gemerkt dat het moeilijk is om te daten met een handicap, maar eerlijk duurt het langst...

En zo ben ik er achter gekomen dat iedereen wel een beperking heeft,klein of groot.

We hebben een open relatie, want behoefte aan sex/ lust is nou eenmaal persoonlijk. Ik zie het meer als een kwestie van elkaar gunnen.

Wat wel weten van elkaar is dat de ander wel de gene is met wie we door het leven gaan en lief en leed delen....
Geplaatst op woensdag 29 september 2010 om 13:18
Profielfoto Angelwings
Wat ik nog vergeet : als mensen vaker eerlijk in hun relatie zouden zijn, dan zou er minder verdriet zijn.
Geplaatst op woensdag 29 september 2010 om 13:26
Profielfoto collie
Angelwings schrijft:

Wat wel weten van elkaar is dat de ander wel de gene is met wie we door het leven gaan en lief en leed delen
....

Dat heb je mooi omschreven! Als je dat van elkaar weet en je bent eerlijk, dan hoef je elkaar geen verdriet te doen. Praten, praten en zoals jij schrijft als je weet, dat je samen met je partner door het leven wilt, dan zit het goed. En werken aan je relatie moet je altijd.
Geplaatst op woensdag 29 september 2010 om 13:30
Profielfoto Angelwings
En eerlijk gezegt is ons seksleven er beter door geworden, juist door elkaar een ervaring met iemand anders te gunnen.
Geplaatst op donderdag 30 september 2010 om 00:35
Profielfoto Rozemarijn
Mooi dat je hier zo open over bent, Angelwings! Mijn complimenten daarvoor.
Geplaatst op vrijdag 01 oktober 2010 om 00:14
Profielfoto 4wieler
Oeps! Ik zie nu dat er iets mis gegaan is met mijn reactie van 09-09-10. Maar hopelijk heeft iedereen gelezen dat het onderste stukje van mij is ;-)!

En @angelwings; Ik zou ook het liefst eerlijkheid in een relatie willen. Ik mag dan ook aangeven dat ik daar moeite mee zou hebben. En dat heeft niks met misgunnen te maken maar met mijn gevoel van eigenwaarde en hoe de ander daarmee omgaat.
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op vrijdag 01 oktober 2010 om 14:32
Profielfoto Angelwings
4wieler,

Dat is nou precies wat ik bedoel, je moet eerlijk en open kunnen zijn over je eigen gevoel. Respect voor elkaar hoort er ook bij in een relatie, vind ik. Dat hoort toch ook bij lief en leed delen ?
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
2

Deel deze pagina: