met willem ik zoek vrienden vriendine voor lueke dingen te doen auto ryden wandelen zwemmen kerst dagen oud en niew uu mag myn bellen als uu aan gesproken voeld ik zoek in heel nederland en belgie (tel. nr verwijderd) zit uu in een rol stoel geen pro bleem welkom goede avond
Forum overzicht /
De Huiskamer /
Dating op deze Site ?
Pagina:
2
hoi maartje 1,
Ik zie nu pas je bericht. ik weet niet precies hoe ik 1 op 1 berichtjes naar je kan sturen. Wat is je nickname op Datingspecials? Kan ik je daar ook eens opzoeken

ps ben benieuwd naar de date die je via datingspecials hebt opgedoken.
Ik heb het weekend ook een date,ook via die datingsite. Ben heel beniewd. groetjes Violet
Ik zie nu pas je bericht. ik weet niet precies hoe ik 1 op 1 berichtjes naar je kan sturen. Wat is je nickname op Datingspecials? Kan ik je daar ook eens opzoeken

ps ben benieuwd naar de date die je via datingspecials hebt opgedoken.
Ik heb het weekend ook een date,ook via die datingsite. Ben heel beniewd. groetjes Violet
ja ik mis het ook wie wil er met myn een site op richten een gehandicapten site wie wil er is grote behoefte aan myn adres willemnatuur@gmail.com voor heel nederland en belgie goedemorgen
Ja jammer dat dat datingdeel er niet meer is;
gehandicaptendating?
thanx
daar moet ik ook maar eens kijken
thanx
daar moet ik ook maar eens kijken
Tip; www.zeddnet.nl
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Of neem hier onderling contact met elkaar op. Als je ziet, dat lijkt me een leuk iemand. Of iemand heeft dezelfde ziekte als jij.
Ik heb hier twee leuke vrienden leren kennen. Dan heb je toch al een stap gezet? Ik ben niet op zoek naar een relatie. Maar die vrienden zijn wel leuk!
vul goed je profiel in, kijk bij anderen en mail iemand. Ontstaat er iets, leuk en anders niet. Maar probeer het. Het kan ook zonder een speciale chatruimte, maar je moet het ook zelf doen?
Ik heb hier twee leuke vrienden leren kennen. Dan heb je toch al een stap gezet? Ik ben niet op zoek naar een relatie. Maar die vrienden zijn wel leuk!
vul goed je profiel in, kijk bij anderen en mail iemand. Ontstaat er iets, leuk en anders niet. Maar probeer het. Het kan ook zonder een speciale chatruimte, maar je moet het ook zelf doen?
- verwijderd -
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
2