Spring naar de inhoud
Forum overzicht / De Huiskamer / Jacqueline en Alexander got talent
Pagina:
1
Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 om 12:43
Profielfoto Geerdt
Jacqueline en Alexander dansen niet alleen heel mooi, ze houden ook nog eens van elkaar. Eigenlijk een beetje jammer dat Gordon dat zo bijzonder vindt. Of niet? Wat vind jij, kun jij je ook zo storen aan het feit dat zoiets 'verbijzonderd' wordt of raakt je dat niet zo?
Ze dansen prachtig. Fijn om naar te kijken. Mooi en sierlijk: http://www.youtube.com/watch?v=3ZpHuWunWkA
Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 om 12:56
Profielfoto collie
Ik zag het filmpje en het was mooi om te zien. Maar om het zó bijzonder te maken? Omdat die vrouw in een rolstoel zit, natuurlijk kun je van iemand met een handicap houden!
Geplaatst op vrijdag 20 augustus 2010 om 22:43
ik ben het met jullie eens het was prachtig ,maar ze hebben al bekendheid en vond het dus meer bijzonder van een 13 jarige die helaas is moeten vertrekken.
Geplaatst op zaterdag 04 september 2010 om 23:52
Profielfoto Jotiko
Ik vond die reactie van Gordon (en later nam Patricia woorden van gelijke strekking in haar mond met 'ik vind het zo mooi dat dat kan!) ronduit beledigend voor Jacqueline. Gordon haastte zich door er gauw achter aan te zeggen dat hij het optreden 'natuurlijk óók goed' vond, maar toch. Erg slecht nagedacht, zowel Gordon als Patricia.
This too will pass
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: