een wijk waarin alleen autochtonen wonen ??? ... het was toch in het Utrechtse Zuilen ??? ... misschien ligt iedere blanke daar op een zonnebank??, maar ik zag daar buiten proportie veel lichtgetinte medeknuffels. met nog meer scooters als oorlogswapen. Ik woon overigens in een relatief veilige buurt, maar door verlegging van een rondweg én voorlopig vrij parkeren, dient de wijk nu als opslagplaats van "zwarte" handelsauto's, drugsauto's, inbrekertuig, dat 's nachts rustig wacht in handig opgestelde halfverduisterde zwarte auto's mét zwart mutsje op ... 'k stond erbij en ik keek ernaar.. oftewel dat wachten in de auto heb ik op verzoek van de politie ook gedaan.. en dan zie je echt meer dan in de schouwburg.
Ook sliepen veel gekleurde lievelingen o.a. in een parkje waarvan we er gelukkig?? nog een aantal hebben. Zeer luidruchtige (te snelle scooters en te dure auto's rijden af en aan.) drughandel in de nacht aldaar met zo nu en dan een afrekening per pistool en messen. Katten werden ook voor de lol even neergelegd, want als je "geloof" je ver boven de christenhonden stelt, is dat ook een leuke peuleschil. De gemeente had het parkje net voor 1,5 miljoen verfraaid. Nu is het met de bulldozer weer plat gemaakt .... tsjah,wat kosten die vele zeer foute allochtonen??... meer dan we kunnen bezuinigen??????? ...
Tsjah, welke geestelijke bagage breng je mee uit landen met levendige [/b][b]bloedwraak en stupide primitieve eerwraak en totale corruptie als bestaansmiddel....Pim Fortuyn riep het al 10 jaar geleden,...en het koste hem snel de kop ...nog niets verbeterd in al die jaren ... zelfs Merckel ziet en zegt het eindelijk ook ... zehr bedeutungsvoll, jahh??
Ik kan er een fraai boek over schrijven, wat ik dan maar simpelweg "Mein Krampf" ga noemen ... en het is nog de simpele waarheid ook ...
Natuurlijk moet iedere verzieker stevig aangepakt worden, maar het is toch onderhand duidelijk dat wit en zwart niet gelijkelijk langskomt.
Ik zag net op "Opsporing verzocht" een forse smerige gewapende nachtelijke overval door weer lichtgetinte braverikjes, die zonder meer raak schoten met kleine kinderen erbij ... mijn goedkeuring gaat uit naar de doodstraf voor dit soort extreem geweld ... ook standrecht is gewoon goed. ZE ROEPEN HET OVER ZICHZELF AF ... anders gaan ze gewoon door en ben jij, of je kind en noem maar op, morgen aan de beurt.
dit was weer een stukje gewone vrije meningsuiting na jaren ervaring te hebben opgedaan... okéé...dankewel...