Spring naar de inhoud
Forum overzicht / vraag en aanbod / Ik zoek mensen dieook urine inco zijn..
Pagina:
1
Geplaatst op woensdag 02 februari 2011 om 12:18
Profielfoto jonkertjuh
Hallo allemaal..Ik ben Chris..ik ben 47 jaar en zoek mensen die net als ik urine inco zijn vanaf hun geboorte..Ik heb veel problemen gehad, en soms nog wel.. Ik werk (lasser) en maak muziek (zie foto)....alleen kijk ik er nu wel heel anders tegen aan... Ga nog wel na de verplichte afspraken naaar een urologe... Ik heb ook een tijdje bekkenbodem fysio gehad...maar jah... het mag allemaal niet baten.. Ik zou het  okee vinden  als ik via hier wat mensen zou ontmoeten om te schrijven/mailen... Hopende op een bericht groet ik jou/jullie... Chris Jonker..(Jonkertjuh)
Chris Jonker!
Geplaatst op vrijdag 04 februari 2011 om 12:33
Profielfoto rikkie
Beste Chris

Ik ben net als jij volledig inco 24/7. sinds 2 jaar. om dit te accepteren was niet eenvoudig maar ik heb veel steun gehad aan de site www.incoclub.nl.

als je hierop inschrijft kan je iedere avond chatten met mede lotgenoten. verder staan er een hoop wetenswaardigheden op.

de site is besloten, je moet je dus op de site inschrijven.

Ik hoop dat je hier net zoveel aan hebt als dat ik heb gehad en af en toe nog heb.

groet

rikkie
Geplaatst op vrijdag 04 februari 2011 om 14:37
Profielfoto jonkertjuh
Hartelijk BEDANKT voor de link hoor RIKKIE!! :-)
Chris Jonker!
Geplaatst op 06 februari 2011 om 14:29
Profielfoto jonkertjuh
Jammer... Ik weet dat er meer  mensen zijn met hetzelfde probleem.... maar ookdeangst....om te mailen cq schrijven.... ik hoop echt dat er mensen zijn  die het ook  ok vinden... Nogmaals groeten van Chris... (Jonkertjuh)
Chris Jonker!
Geplaatst op vrijdag 15 april 2011 om 14:59
Profielfoto jonkertjuh
Uhhh.. Ik heb tog nog es de vraag... zijn er hier binnen Leefwijzer mensen die net als ik urine inco zijn??? Lijkt mij goed om gewoon es wat met elkaar te mailen??? Ik loop tegen veel dingen aan... Nou hopelijk reageert er iemand??? groeten van chris jonker
Chris Jonker!
Geplaatst op vrijdag 15 april 2011 om 14:59
Profielfoto jonkertjuh
Uhhh.. Ik heb tog nog es de vraag... zijn er hier binnen Leefwijzer mensen die net als ik urine inco zijn??? Lijkt mij goed om gewoon es wat met elkaar te mailen??? Ik loop tegen veel dingen aan... Nou hopelijk reageert er iemand??? groeten van chris jonker
Chris Jonker!
Geplaatst op dinsdag 01 november 2011 om 19:10
Profielfoto janny xxx
Hallo Chris,

Verbazend dat er zo weinig reacties zijn! Ik kan mij niet voorstellen dat er niet meer mensen die worstelen met dit probleem. Sinds mijn hersen infarct ben ik aangewezen op medicijnen tegen tintelingen en prikkelingen in de rechter lichaamshelft, door het gebruik van Gabapentine ben ik uri-inco. Wel toevallig dat het altijd gebeurt als ik bij mijn voor/achterdeur sta! Ha Ha Ha! Dan is het `t ergst! Maar tussen door heb ik het ook. Helaas!  gr lotgenoot!
janny van brouwershaven
Geplaatst op dinsdag 01 november 2011 om 22:10
Profielfoto jonkertjuh
Hallo Janny... Nou tog..okay dat je reageert op mijn bericht... en idd..ik had meer mensen verwacht hier  op mijn oproep.. Dus nogmaals BEDANKT!!  Groeten van Chris..  (p.s.mijn e-mail adress is :chrisjonker@hotmail.com)
Chris Jonker!
Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 om 13:34
Profielfoto Randolf
Hallo Chris,

Door mijn hoge dwarslaesie had ik totaal geen gevoel en controle meer over mijn blaas, heb in 1998 een blaasstimulator laten implanteren waardoor ik kan urineren via stroomstoten... Omdat ik de hele dag moet blijven zitten draag ik een condoomkatheter met opvangzak, weet niet precies waar je naar op zoek bent, maar dit was mijn verhaal!!!
Geplaatst op vrijdag 04 november 2011 om 17:06
Profielfoto jonkertjuh
he hallo Randolf!! BEDANKT voor je reactie!! En ik ben op zoek naar mensen die net als jij en ik en velen met mij  opzoek zijn naar contacten met hetzelfde probleem dat incontinentie heet... Eigelijk zo van Hoe ga jij er mee om in het dagelijks leven...tips... Zelf word ik een beetje radeloos van het feit dat ik naar een urologe ga die zich beroept op eerder onderzoeken en ik volgestopt word met pillen....  nou hopelijk meer reacties.... Alvast BEDANKT!  en Randolf...e-mail mij maar hoor...(als je tijd en zin hebt..) Groetjes.. van Chris
Chris Jonker!
Geplaatst op 06 november 2011 om 13:48
Profielfoto toy
Heb zelf ook een tijdje last van incontinentie gehad. Heel vervelend, je durft nauwelijks de deur nog uit. Maar er zijn toch ook incontinentie materialen die het leven wel makkelijker maken.

Als je niet tevreden bent met je arts/uroloog misschien een andere raadplegen?
go with the flow
Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 om 11:01
Profielfoto zaak
ik had vroeger ook een condoom catheter maar nu heb ik een supra pubesch catheter (spc) en die heb ik met een slangetje in mijn buik en door die catheter durf ik weer meer dingen te doen omdat ik me eerst erg schraamde wanneer ik nat was maar nu heb ik dat niet meer en verder heb ik nooit ontstekingen, ik heb de catheter 2 jaar en verder nooit spijt gehad er aan en ik moet wel mijn catheter zakje legen.

verder een keer in de zes weken wordt die vervangen door de wijkverpleging bij jou in de regio of stad als er verder nog vragen zijn dan hoor ik het wel... schroom niet om te vragen 

gr zaak      
Geplaatst op maandag 12 maart 2012 om 14:42
Profielfoto Ietje
Hallo Chris.

Heb geen antwoord op je vraag,maar door en operatie ben ik ook urine inco.geworden na jaren sukkelen hebben ze bij mij een urinestoma aangebracht ,in 1984 en tot en met vandaag ben ik hardstikke gelukkig mee:

Weet niet of dat bespreekbaar is, of een oplossing zou zijn? als je meerwil weten hoor ik het nog wel.

Groetjes ietje 
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: