Had je het al gezien? Leefwijzer is ook actief op Twitter, Hyves en Facebook. Onze Leefwijzer-Hyves telt 515 vrienden en op Twitter hebben we 60 followers. Dat kan natuurlijk nog veel beter. De redactie van Leefwijzer zoekt mensen die Leefwijzer willen promoten via Hyves, Twitter en Facebook. Iets voor jou?
Heb je zelf een handicap of chronische ziekte? En zou je elke dag een kwartiertje Leefwijzer willen promoten? Geef je dan op.
Gratis training
Geschikte kandidaten krijgen van Leefwijzer een gratis training 'Gebruik Social Media'. In de training leren we je hoe je de populariteit van Leefwijzer in de Social Media meehelpt te vergroten. Maar je leert ook hoe je je eigen Social Media-profielen kunt optimaliseren. Het mes snijdt dus aan twee kanten. Wees er wel snel bij, want het aantal deelnemers is helaas beperkt.
Nieuw op Leefwijzer?
Nog niet bekend met Leefwijzer? Leefwijzer is een internetcommunity voor mensen met een chronische ziekte of handicap. Leden hebben een eigen profiel. Zij kunnen met elkaar emailen, een blog schrijven of met elkaar praten op het forum. Op Leefwijzer vindt je verder dagelijks nieuws, boekrecensies, columns en artikelen over gezondheid, uitgaan, vriendschap en seksualiteit.
Geef je op
De training 'Gebruik Social Media' wordt gegeven in Utrecht. Reiskosten worden vergoed.
Geef je hier op!
Sluit je aan
Ben je zelf ook actief op Twitter, Facebook en Hyves? Onderaan de pagina vind je de links naar Facebook, Twitter en Hyves. Sluit je aan als follower en/of vriend!
De training is ergens in april , wie de training geeft is nu nog niet bekend, maar het zal in ieder geval door een echte expert zijn. Waaruit het promoten van Leefwijzer bestaat? Bijvoorbeeld regelmatig op Hyves, Facebook en Twitter verwijzen naar artikelen, nieuwsberichten en discussies op Leefwijzer.
Heb je nog meer vragen laat het ons (hier) weten. We verwachten dat het een erg leuke training zal worden met gemotiveerde mensen. Schroom niet en geef je op als je dit aanspreekt!
gr izaak
Handicap en Zo
dat snap dat jullie een selectie moeten maken en verder wacht ik wel het bericht af
gr izaak
Ik durf de stelling aan, dat de oorzaak is dat je geen vriend kunt worden van de Leefwijzer-fb, deze alleen leuk kan vinden. Daarmee krijg je niet alle nieuwtjes/statussen/links via fb mee en raakt de pagina in vergetelheid.
Discussiepunt voor de 25e lijkt mij...
Groet, Eelco
Trouwens die hyvespagina is per abuis een persoonlijke hyvespagina geworden, terwijl het een publieke hyve had moeten zijn.
Ik vind het onderscheid daar tussen nog steeds lastig te zien omdat ik regelmatig ongemerkt van de leefwijzer hyve weer naar mijn persoonlijke pagina schiet en pas later merk dat ik op de verkeerde hyvepagina aan het tikken ben

Kun je vrienden worden van een publieke hyve?? nog een vraagje voor de training...
@desirezie: respect, i like of vind ik leuk knopje en tweet button is een experiment waarvan het succes nog moet blijken. De koppeling van de rss feed aan twitter, aan facebook aan hyves loopt nu wel lekker.
De 25 ste is er weer een training en ik hoopdat we bedolven worden door vragen. Ook dit ker willen we live gaan steamen, en beter dan de vorige keer. Ik zal morgen een aankondiging versturen.
Ja je kunt vrienden worden van een publieke hyves. Het voordeel ervan is dat mensen die hun gegevens hebben afgeschermd op deze manier ze ook niet hoeven open te stellen voor de beheerders van een publieke site. Begrijp niet zo goed hoe het kan. Tijdens vorige cursusdag was er een groepshyve opgezet en zouden de leden van de persoonlijke hyve daar naar over geheveld worden. Nu lijkt de groepshyve verdwenen en is alleen de persoonlijke hyve (welke een persoonlijk initiatief van iemand was naar ik begreep?) er nog die op onjuiste manier was opgezet?
Oh oh...
Je bent geblokkeerd en kan geen lid worden
Zeer benieuwd hoe dat kan/komt...