Spring naar de inhoud
Forum overzicht / Artikelen / Gratis training 'Gebruik Social Media'
Pagina:
1
twitterlogo

Had je het al gezien? Leefwijzer is ook actief op Twitter, Hyves en Facebook. Onze Leefwijzer-Hyves telt 515 vrienden en op Twitter hebben we 60 followers. Dat kan natuurlijk nog veel beter. De redactie van Leefwijzer zoekt mensen die Leefwijzer willen promoten via Hyves, Twitter en Facebook. Iets voor jou?

Heb je zelf een handicap of chronische ziekte? En zou je elke dag een kwartiertje Leefwijzer willen promoten? Geef je dan op.

Gratis training
Geschikte kandidaten krijgen van Leefwijzer een gratis training 'Gebruik Social Media'. In de training leren we je hoe je de populariteit van Leefwijzer in de Social Media meehelpt te vergroten. Maar je leert ook hoe je je eigen Social Media-profielen kunt optimaliseren. Het mes snijdt dus aan twee kanten. Wees er wel snel bij, want het aantal deelnemers is helaas beperkt.

Nieuw op Leefwijzer?
Nog niet bekend met Leefwijzer? Leefwijzer is een internetcommunity voor mensen met een chronische ziekte of handicap. Leden hebben een eigen profiel. Zij kunnen met elkaar emailen, een blog schrijven of met elkaar praten op het forum. Op Leefwijzer vindt je verder dagelijks nieuws, boekrecensies, columns en artikelen over gezondheid, uitgaan, vriendschap en seksualiteit.

Geef je op
De training 'Gebruik Social Media' wordt gegeven in Utrecht. Reiskosten worden vergoed.
Geef je hier op!

Sluit je aan

Ben je zelf ook actief op Twitter, Facebook en Hyves? Onderaan de pagina vind je de links naar Facebook, Twitter en Hyves. Sluit je aan als follower en/of vriend!

Geplaatst op maandag 07 maart 2011 om 17:32
Profielfoto zaak
ik heb me aangemeld
Geplaatst op dinsdag 08 maart 2011 om 09:04
Profielfoto redactie
Diverse kandidaten hebben zich aangemeld en er kwamen ook een aantal vragen zoals: wanneer is het, wie geeft de training, waaruit bestaat het promoten van Leefwijzer?

De training is ergens in april , wie de training geeft is nu nog niet bekend, maar het zal in ieder geval door een echte expert zijn. Waaruit het promoten van Leefwijzer bestaat? Bijvoorbeeld regelmatig op Hyves, Facebook en Twitter verwijzen naar artikelen, nieuwsberichten en discussies op Leefwijzer.

Heb je nog meer vragen laat het ons (hier) weten. We verwachten dat het een erg leuke training zal worden met gemotiveerde mensen. Schroom niet en geef je op als je dit aanspreekt!
Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 om 11:30
Profielfoto zaak
ik heb kwartier geleden een mail gehad maar ik lees nergens of ik kan komen kan iemand me dat vertellen of niet

gr izaak

Handicap en Zo
Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 om 21:12
Profielfoto redactie
@ zaak: goeie vraag! De aanmeldingen stromen binnen, grote kans dat we een selectie moeten maken als het er teveel zijn. Iedereen ontvangt binnenkort bericht. Ook jij natuurlijk.
Geplaatst op 13 maart 2011 om 10:23
Profielfoto zaak
@ yerrieH

dat snap dat jullie een selectie moeten maken en verder wacht ik wel het bericht af

gr izaak
Geplaatst op maandag 23 mei 2011 om 20:49
Goeiedag, inmiddels 600 vrienden op Hyves, 205 volgers op Twitter, en maar 33 vind-ik-leukers op Facebook.

Ik durf de stelling aan, dat de oorzaak is dat je geen vriend kunt worden van de Leefwijzer-fb, deze alleen leuk kan vinden. Daarmee krijg je niet alle nieuwtjes/statussen/links via fb mee en raakt de pagina in vergetelheid.

Discussiepunt voor de 25e lijkt mij...

Groet, Eelco
Geplaatst op maandag 23 mei 2011 om 22:07
Profielfoto Desirezie
Klopt, en misschien is leeft hyves nog iets meer onder de mensen met een beperking dan facebook. Volgens mij is het 'I like' principe ook nog niet zo erg bekend bij nederlanders is mijn indruk.
Geplaatst op maandag 23 mei 2011 om 22:31
@hertenkamp, ik denk dat je daar gelijk in hebt.

Trouwens die hyvespagina is per abuis een persoonlijke hyvespagina geworden, terwijl het een publieke hyve had moeten zijn.

Ik vind het onderscheid daar tussen nog steeds lastig te zien omdat ik regelmatig ongemerkt van de leefwijzer hyve weer naar mijn persoonlijke pagina schiet en pas later merk dat ik op de verkeerde hyvepagina aan het tikken ben :-(

Kun je vrienden worden van een publieke hyve?? nog een vraagje voor de training...

@desirezie: respect, i like of vind ik leuk knopje en tweet button is een experiment waarvan het succes nog moet blijken. De koppeling van de rss feed aan twitter, aan facebook aan hyves loopt nu wel lekker.

De 25 ste is er weer een training en ik hoopdat we bedolven worden door vragen. Ook dit ker willen we live gaan steamen, en beter dan de vorige keer. Ik zal morgen een aankondiging versturen.
Geplaatst op maandag 23 mei 2011 om 23:06
Profielfoto Desirezie
Hoezo is de I like een experiment waarvan het succes nog moet blijken? Er zijn heel veel facebook sites die het succes ervan wel degelijk bewijzen. Het gaat erom of een bepaald type gebruikers ergens warm voor loopt en er moet veel promotie gemaakt worden en dat gebeurd nog niet.

Ja je kunt vrienden worden van een publieke hyves. Het voordeel ervan is dat mensen die hun gegevens hebben afgeschermd op deze manier ze ook niet hoeven open te stellen voor de beheerders van een publieke site. Begrijp niet zo goed hoe het kan. Tijdens vorige cursusdag was er een groepshyve opgezet en zouden de leden van de persoonlijke hyve daar naar over geheveld worden. Nu lijkt de groepshyve verdwenen en is alleen de persoonlijke hyve (welke een persoonlijk initiatief van iemand was naar ik begreep?) er nog die op onjuiste manier was opgezet?
Geplaatst op maandag 23 mei 2011 om 23:12
Profielfoto Desirezie
Oke inmiddels heb ik de juiste hyves terug gevonden. Ben er schijnbaar geen lid meer van, wil ik me aanmelden krijg ik de melding: 

Oh oh...

Je bent geblokkeerd en kan geen lid worden

Zeer benieuwd hoe dat kan/komt...
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: