Spring naar de inhoud
Pagina:
1
Geplaatst op woensdag 23 maart 2011 om 21:13
Profielfoto simon1980
Hoi lezers,

Is het misschien mogelijk een datingtopic te maken op dit forum? Het zou mooi aansluiten op het topic 'Lentekriebels'. Mocht het topic er komen, zou ik daar een oproepje plaatsen.

Groetjes,

Simon
Neem gerust een kijkje op mijn profiel en/of website.
Geplaatst op woensdag 23 maart 2011 om 21:31
Profielfoto collie
Je kunt ook zelf iemand een berichtje sturen waarvan je denkt, van die persoon zou ik meer willen weten. En dan kun je weer samen verder kijken, wil je mailen, chatten, elkaar ontmoeten.

Heb je ook lentekriebels ;-)
Geplaatst op donderdag 24 maart 2011 om 09:49
Profielfoto zaak
hoi

ik ben izaak en ik woon in utrecht en ik ben op zoek naar een leuk meid rond mijn leeftijd zie mijn profiel, het belangrijkste is dat ze lief aardig en ik moet er wel mee kunnen lachen en ook over seriouse dingen kunnen praten.  mischien hoor ik wel wat van je
Geplaatst op donderdag 24 maart 2011 om 19:31
Profielfoto simon1980
Hoi dames tussen de 23 en 33 jaar oud,

Ben je, net als ik gelukkig, maar zoek je ook een aanvulling om je leven helemaal compleet te maken? Dan is hier je kans op een leuke vriendschap en wie weet wel meer...

Ik heb een actief leven en goede vrienden. Verder beschik ik over een dosis humor, zij het een tikje droog af en toe. Natuurlijk houd ik ook van gezelligheid. Een bioscoopje pakken, of naar een cafétje gaan. Verder ben ik in het bezit van een rolstoel en rijdt ik, geheel klimaatproof, rond met mijn elektrische rolstoelscooter.

Mezelf in steekwoorden:

Lengte 164 cm

Postuur slank

Haarkleur donkerbruin

Oogkleur grijsblauw

Karaktereigenschappen: sociaal en bescheiden

Wil je meer weten, schrijf dan een berichtje, dan krijg je zeker bericht terug.

Lieve groet,

Simon (velp GLD)
Neem gerust een kijkje op mijn profiel en/of website.
Geplaatst op zaterdag 26 maart 2011 om 21:11
Profielfoto Jabely
Een speciaal datingtopic als onderdeel van dit forum lijkt me niet gek. Kun je gericht oproepen plaatsen. Kan zijn voor daten en misschien ook voor gewoon contact. Bv. iemand zoeken om mee te handbiken of zo. Of toch lekker daten. Door een speciaal topic is het voor iederen duidelijk en voorkom je dat het ten onder gaat in de andere forumberichten.
Wat niet kan dat moet nog
Geplaatst op 22 mei 2011 om 11:41
Profielfoto zaak
ik vind het ook een goede topic want je kan wel over aanmelden van bijv. dating site`s maar dat kost allemaal geld en dat is zo jammer vind ik ik
Geplaatst op 22 mei 2011 om 14:18
Profielfoto 4wieler
@zaak; zeddnet b.v. is helemaal gratis en het zijn niet allemaal mensen met een handicap maar ook met een klein -puntje, zoals het op de site ook genoemd wordt. B.v. mensen die heel erg verlegen zijn of door scheiding e.d. merken dat ze wel heel erg weinig vrienden of contact met familie hebben.
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op maandag 11 juli 2011 om 11:20
Profielfoto zaak
bedankt voor de tip
Geplaatst op maandag 11 juli 2011 om 11:56
Profielfoto collie
Ik ben hier ook in contact gekomen met een man. Gewoon als vriend. Je ziet toch berichten van mensen? Je kijkt op het profiel en als je denkt, goh die wil ik mailen dan doe je dat. En dan bepaal je samen gaan we mailen, chatten, elkaar ontmoeten. Ik was helemaal niet op zoek, want ik ben getrouwd maar toch is er een mooie vriendschap uit ontstaan. Dus probeer het zelf ook, om iemand te beanderen. Dat kan toch?

Alleen is het jammer dat niet iedereen zijn profiel helemaal invult dan weet je ook niet, wat iemand doet. Hoe ziet die persoon eruit, hoe oud is hij of zij. En het hoeft niet altijd een relatie te zijn. Praten over je ziektke? Samen iets doen? Er zijn denk ik veel mensen eenzaam en dan zijn vrienden ook belangrijk.
Geplaatst op 17 juli 2011 om 16:12
ok, maar waarom geen contactrubriek? ik vind eigenlijk dat een site zoals deze niet zonder kan...
Geplaatst op 17 juli 2011 om 16:24
Profielfoto collie
Op dit moment is hij er nu eenmaal niet. Of het nog terug komt weet ik ook niet. Dus dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Ik zie er wel nieuwe leden bijkomen, maar ze vullen hun profiel niet helemaal in. Dat is jammer. Sommige vullen zelfs in dat ze negen of tien zijn, tsja dat schiet niet op.

En een contact hoeft niet alleen relatie gericht te zijn, toch? Als ik hier lees iemand heeft die ziekte en is alleen of weet ik wat dan stuur ik soms een mailtje.

Alleen met die man is het contact een vriendschap geworden. En zo kúnnen de mensen het hier toch proberen? Tsja en anders moet je naar een Datingsite en kijk je hier ook.

Wie niet waagt wie niet wint. Als jij de eerste stap zit, dan merk je het wel. Dat is een contactrubriek toch ook?
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: