Ik heb idd vaak de laatste tijd problemen met pinnen in supers enz. Dat komt omdat die apparaten nu meestal vastgezet zijn i.v.m. skimmen. Maar ik vind het niet logisch dat er bij de speciale kassa's voor rolstoelers ook zo'n ding ergens hoog in de lucht hangt. En vooral als die oude dingen vervangen zijn door een nieuw systeem, dan vind ik dit helemaal schandalig! Sommige kunnen wel kantelen maar het is dan toch niet te voorkomen dat de hele rij achter je en ook de rij naast je kan mee genieten van je pincode! Ik voel me dan naakt in de etalage staan....
! Het is zelfs voorgekomen dat ik zachtjes tegen óf een begeleidster óf de kassière moest fluisteren wat mijn pincode was, echt belachelijk!
Gelukkig zijn er uitzonderingen en daar sta ik ze dan ook uitvoerig compleet de hemel in te prijzen voor het gemak/service die ze mij op dat moment leveren......
! Het is zelfs voorgekomen dat ik zachtjes tegen óf een begeleidster óf de kassière moest fluisteren wat mijn pincode was, echt belachelijk! Gelukkig zijn er uitzonderingen en daar sta ik ze dan ook uitvoerig compleet de hemel in te prijzen voor het gemak/service die ze mij op dat moment leveren......
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.