Spring naar de inhoud
Forum overzicht / Artikelen / Betalen in supermarkt een probleem?
Pagina:
1
pinautomaat

Laat je horen! Heb je weleens problemen bij het betalen van je boodschappen in de supermarkt? Grijp dan nu de kans je ergenis daarover te laten horen. Doe mee aan het onderzoek van Stichting Bevorderen Efficiënt Betalingsverkeer en de CG-Raad.

Met dit onderzoek willen de organisaties het betaalverkeer in supermarkten voor speciale groepen verbeteren. Onder deze speciale groepen vallen ook mensen met een beperking, zoals mensen in een rolstoel, met een beperkte handfunctie of extreem kleine mensen. Dus loop je je regelmatig te ergeren, laat dan nu van je horen!

Ga hier naar de vragenlijst van het onderzoek 'Wijze van betalen in supermarkten'

Geplaatst op maandag 18 april 2011 om 18:20
Profielfoto 4wieler
Ik heb idd vaak de laatste tijd problemen met pinnen in supers enz. Dat komt omdat die apparaten nu meestal vastgezet zijn i.v.m. skimmen. Maar ik vind het niet logisch dat er bij de speciale kassa's voor rolstoelers ook zo'n ding ergens hoog in de lucht hangt. En vooral als die oude dingen vervangen zijn door een nieuw systeem, dan vind ik dit helemaal schandalig! Sommige kunnen wel kantelen maar het is dan toch niet te voorkomen dat de hele rij achter je en ook de rij naast je kan mee genieten van je pincode! Ik voel me dan naakt in de etalage staan....:-(! Het is zelfs voorgekomen dat ik zachtjes tegen óf een begeleidster óf de kassière moest fluisteren wat mijn pincode was, echt belachelijk! 

Gelukkig zijn er uitzonderingen en daar sta ik ze dan ook uitvoerig compleet de hemel in te prijzen voor het gemak/service die ze mij op dat moment leveren......
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Geplaatst op dinsdag 31 mei 2011 om 09:42
Er komt een betaal-app voor betalen via je mobiel...
Geplaatst op dinsdag 31 mei 2011 om 10:46
Profielfoto Sammy
Net als met brievenbussen en pinautomaten kunnen ze die dingen toch gewoon lager zetten zodat ze voor iedereen toegankelijk zijn?
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: