Spring naar de inhoud
Forum overzicht / Artikelen / Heb jij borstkanker gehad?
Pagina:
1
borsten in roze bh

Yvette den Brok wil een boek gaan schrijven over vrouwen met een lichamelijk handicap of chronische ziekt die borstkanker krijgen. Wat doet dat met je? Wat kom je tegen in je contacten met de chirurg, de mammacareverpleegkundige, de oncoloog of de verpleging? Hoe treden ze je tegemoet? Weten zij raad met je handicap of chronische ziekte – en de medicijnen die je daarvoor slikt – in combinatie met de chemo, bestraling of andere medicijnen tegen de borstkanker? Heb je tips voor hoe het beter kan? Of heb is juist iets heel positiefs ervaren?

Het doel van dit boek is kijken hoe de zorg aan deze vrouwen verbeterd kan worden. Om het boek te kunnen schrijven is Yvette op zoek naar vrouwen die lichamelijk gehandicapt of chronisch ziek zijn en borstkanker hebben (of hebben gehad) en die daarover geïnterviewd willen worden. Yvette is speciaal op zoek naar een vrouw die in de Daniel den Hoed behandeld is.

Yvette den Brok heeft zelf een zware lichamelijke beperking. Ze runt sinds 1999 een eigen schrijf- en adviesbureau. Ze heeft al meerdere boeken op haar naam staan. Wil je meer weten over Yvette den Brok? Kijk op haar websit Yvette den Brok
Wil je meewerken aan haar nieuwe boek, stuur dan een per email naar info@yvettedenbrok.nl

Geplaatst op maandag 19 december 2011 om 12:30
Beste Yvette den Brok,

Ik kwam je bericht tegen en ben geinteresseerd. Ik ben namelijk zelf ook een boek aan het schrijven over borstkanker en mijn lichamelijke beperking. De titel is 'Mijn boek over Berend & Hendrik'. Dit is niet zomaar een boek, want daar liggen er genoeg van in de winkel. Mijn verhaal valt juist in de categorie waarin jij geinteresseerd bent. Ik heb dit verhaal in de ruwe versie geschreven, en ik wil er zeker wat mee gaan doen. Ik weet nog niet precies wat een geslaagde manier is. Ik ben met name op zoek naar hoe ik het boek het best kan (laten) uitgeven. Heb jij misschien tips voor me? Graag hoor ik van je,

Groeten,

Feemke Zoet
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1

Deel deze pagina: