Belangenvereniging Per Saldo heeft een facebook site opgericht met al het laatste nieuws over alle oproepen, akties, nieuws en initiatieven rondom het PGB. Iedereen met een facebook site, zoek ze op, druk op 'vind ik leuk' en volg ze op deze manier a.u.b. als dit onderwerp je aan het hart ligt.
Forum overzicht /
De Huiskamer /
PGB: akties facebook Per Saldo
Pagina:
1
done !!
Heel goed, alle stemmen gelden
Ik mag dan wel geen facebook of twitter hebben zoals ik op de site van Per Saldo lees maar ik heb wel een idee : vraag Pownews of ze hier aandacht aan kunnen besteden en leden van de tweede kamer hier vragen over kan stellen.
Kan iemand dit twitteren of doorgeven via facebook?
Kan iemand dit twitteren of doorgeven via facebook?
@ nelemans stuur een berichtje via http://twitter.com/#!/PowNewsFeed of mail ze op http://www.powned.tv/overpowned/contact.html
Heb het idee in ieder geval ook op facebook aangedragen.
Er ontstaan ook veel ideeen voor campagnes.
Er ontstaan ook veel ideeen voor campagnes.
hET STAAT OOK OP MIJN FACEBOOK!!!!!! IEDEREEN MOET PER SALDO STEUNEN WANT WAT HET KABINET NU DOET KAN ECHT NIET.....
Helemaal mee eens
Weet dat je nu ook steunend lid kan worden van Per Saldo voor 25 euro per jaar. Ze werken nu kei en keihard en hebben het ook echt hard nodig nu ze 40% door hetzelfde Rutte gekort zijn.
Maar het is mooi wat er gebeurd. Busmaatschappijen zetten zich in om rolstoelvervoer tegen kostprijs aan te bieden voor demonstraties, drukkerijen leveren posters tegen kostprijs. Het is allemaal hartverwarmend. Mensen twitter, facebook voer aktie, schrijf je emails naar de politici, zorg dat mensen de petities tekenen, demonstreer, het is het enigste wat we kunnen....
Maar het is mooi wat er gebeurd. Busmaatschappijen zetten zich in om rolstoelvervoer tegen kostprijs aan te bieden voor demonstraties, drukkerijen leveren posters tegen kostprijs. Het is allemaal hartverwarmend. Mensen twitter, facebook voer aktie, schrijf je emails naar de politici, zorg dat mensen de petities tekenen, demonstreer, het is het enigste wat we kunnen....
Om te reageren moet je geregistreerd en ingelogd zijn. Klik hier om je aan te melden!
Pagina:
1